Tostarp kompānijā norādīja, ka otrdien vilciens Saulkrasti (plkst.6.29)-Rīga (plkst.7.29) apstājās pieturā Garciems, jo tā strāvas noņēmējs bija nolaidies, bet akumulatora baterija izlādējusies. Lai arī vilcienu centās restartēt, tā darbību atjaunot neizdevās, tāpēc, lai atbrīvotu sliežu ceļu un to izstumtu, tika norīkots cits jaunā vilciena sastāvs.
Vienlaikus PV pārstāvji minēja, ka vilcienu kustības organizēšanu un atjaunošanu apgrūtina tas, ka patlaban dzelzceļa līnijā Rīga-Skulte VAS «Latvijas dzelzceļš» veic vērienīgus sliežu ceļu un peronu modernizācijas darbus un ir ierobežotas manevru iespējas, jo atsevišķos posmos vilcienu kustībai ir pieejams tikai viens ceļš.
«Pašlaik PV un »Škoda Group" pārstāvji veic pārbaudes un izmeklē notikumus," norādīja PV pārstāvji.
LETA jau vēstīja, ka tehnisku iemeslu dēļ otrdien atcelti, kā arī kavējas vairāki vilcieni Skultes virzienā.
Otrdien tehnisku iemeslu dēļ atcelts vilciens Saulkrasti (plkst.6.29)-Rīga (plkst.7.29), vilciens Rīga (plkst.7.43)-Carnikava (plkst.8.23), vilciens Saulkrasti (plkst.8.39)-Rīga (plkst.9.39), vilciens Carnikava (plkst.8.50)-Rīga (plkst.9.29), vilciens Rīga (plkst.9.13)-Saulkrasti (plkst.10.13), kā arī vilciens Saulkrasti (plkst.11)-Rīga (plkst.11.59).
Tāpat ziņots, ka «Pasažieru vilciena» apgrozījums 2023.gada deviņos mēnešos bija 44,256 miljoni eiro, kas ir par 19,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% – līdz 458 074 eiro.
«Pasažieru vilciens» ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no «Latvijas dzelzceļa» veiktajām funkcijām. Iepriekš «Pasažieru vilciens» bija 100% «Latvijas dzelzceļa» meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.