Šī komercautomobiļa sniedzamība variē līdz 275 kilometriem, tam ir pieejama standarta un pagarinātā virsbūve, kā arī divu veidu tā dēvētie silueti jeb salona konfigurācijas. Tas nozīmē, ka e-Partner var būt furgons ar līdz pat trim sēdvietām vai arī automobilis ar padziļināto kabīni un piecām sēdvietām. Jaunā Peugeot e-Partner vilktspēja ir 750 kilogrami, kravnesība – 800 kilogrami, savukārt kravas telpas maksimālā ietilpība ir 4,4 m3. Tā ir tieši tāda pati kā modelim ar iekšdedzes dzinēju.
Piemērots visdažādākajiem uzņēmumiem
Tā kā gandrīz 80% komercautomobiļu vadītāju dienā vidēji nobrauc mazāk nekā 200 kilometrus, Peugeot Partner elektriskā versija ir nenoliedzami laba izvēle, jo Partner priekšrocības ir saglabātas bez mazākajiem kompromisiem.
Būdams būvēts uz modulārās platformas (EMP2), jaunais Peugeot e-Partner ir apgādāts 100 kW, 260 Nm elektromotoru. Tā kā maksimālais griezes moments ir pieejams jau no starta, automobiļa reakcija ir momentāna, bez vibrācijām, trokšņiem, ātrumu pārslēgšanas un CO2 izmešiem.
Citi lasa
Elektromobiļa akumulators atrodas zem grīdas un tādējādi ne mazākajā mērā neietekmē kravas telpas tilpumu. Akumulatora novietojums paaugstina mašīnas stingrību un nodrošina teicamu svara sadalījumu, kā rezultāts ir tāds pats prieks un gandarījums no braukšanas, kā Partner versijās ar iekšdedzes dzinēju.
Jaunais Peugeot e-Partner piedāvā 3 braukšanas režīmus: Eco (60 kW, 190 Nm), kas veicina ekonomiju un sniedzamību, kā arī braukšanas vienmērīgumu; Normal (80 kW, 210 Nm), kas ir optimāls ikdienas lietošanai; Power (100 kW, 260 Nm), kas optimizē veiktspēju, kad jātransportē smagas kravas.
Papildus tam ir divi bremzēšanas režīmi, kas nodrošina dažādu bremzēšanas un enerģijas atjaunošanas intensitāti: mērenais rada līdzīgu sajūtu, kā braucot ar iekšdedzes dzinēju, savukārt aktīvais režīms, ko ieslēdz, nospiežot “B” (“Brake”) slēdzi līdzās transmisijas vadībai, pie akseleratora pedāļa atlaišanas nodrošina izteiktāku palēnināšanos un palielina gaitas rezervi.
Ātrās uzlādes iespēja
Abas jaunā e-Partner versijas (standarta un pagarinātā) ir pieejamas ar 50 kWh litija jonu akumulatoru, kurš sastāv no 18 moduļiem. Atbilstoši Vispasaules harmonizētās vieglo auto testu procedūras (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedures (WLTP)) protokolam, kuram vēl nepieciešams apstiprinājums, e-Partner atkarībā no versijas nodrošina līdz pat 275 km gaitas rezervi.
Akumulatora termokontrole, kas ir savienota ar pasažieru salona apsildes sistēmu, ļauj ātri uzlādēt akumulatoru, optimizēt ar uzlādi nobraucamo attālumu un palielināt akumulatora kalpošanas laiku. Termokontrole arī dod iespēju izmantot lādētājus ar 100 kW jaudu un sasniegt 80% uzlādes 30 minūtēs.
Komforts un pielāgojamība
Jaunais Peugeot e-Partner pasažieriem nodrošina augstāko iespējamo klimata komfortu ar 5 kW apsildes rezistoru, kā arī apsildāmiem sēdekļiem (atkarībā no versijas).
e-Partner uzstāda jaunus modularitātes standartus šajā segmentā ar trīsvietīgo Multiflex sēdekli, kura centrālā sēdvieta ir lielāka, jo elektriskajam furgonam nav stāvbremzes sviras. Šo praktisko aspektu augstu novērtē profesionāļi, kuri tādējādi var ērti pārvadāt darbiniekus un darbarīkus no vienas vietas uz otru.
Elektriskajam furgonam ir gluda grīda, kuras lietderīgais garums standarta versijā ir palielināts līdz maksimāli 3,09 metriem un līdz 3,44 metriem pagarinātajā versijā, kā arī nolokāma centrālā sēdekļa atzveltne ar mobilā biroja aprīkojumu.
To var pagriezt gan pret pasažieri, gan pret vadītāju, bet zem centrālā sēdekļa ir arī slēdzama mantu glabātuve.
Viscaur salonam pārdomātās vietās atrodas novietnes, kas radītas visdažādākajām vajadzībām. Ērti aizsniedzamo plauktu un kastīšu kopējais tilpums ir 113 litri. To vidū ir divi cimdu nodalījumi tieši pasažiera rokas stiepiena attālumā. Vienā no tiem brīvi ietilpst 15 collu klēpjdators, kuram šeit pat paredzēta arī uzlādes iespēja. Pēc vajadzības šo nodalījumu var arī atdzesēt.
Modernas tehnoloģijas un braukšanas atbalsta sistēmas
Lai garantētu braucēju drošību un komfortu, 100% elektriskais e-Partner var tikt apgādāts ar šādām tehnoloģijām un atbalsta aprīkojumu: brīvroku sistēmu, viedtālruņa bezvadu uzlādes platformu, Advanced Grip Control sistēmu ar pieciem saķeres līmeņiem, asistentu gaitas uzsākšanai slīpumā, atpakaļskata kameru Visiopark 180°, aizmugures un sānu monitorēšanas sistēmu ar apkārtnes atainojumu atsevišķā 5 collu ekrānā nevis atpakaļskata spogulī, sistēmu, kas brīdina par novirzīšanos no savas joslas, automātisko ārkārtas bremzēšanas sistēmu, automātisko pārslēgšanos starp tuvajām un tālajām gaismām.
Viedtālruņi ir mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa, tādēļ paredzēta ērta to iekļaušana jaunajā e-Partner. Tas nozīmē, ka telefonu ar MirrorScreen var ērti spoguļot automašīnas centrālajā ekrānā, izmantojot Apple CarPlay™ and Android Auto™ protokolus.
Rūpējoties par gājēju drošību pilsētā, e-Partner brīdina par klātbūtni ar labi dzirdamu signālu, ja braukšanas ātrums nepārsniedz 30 km/h. Tas strādā gan braucot uz priekšu, gan atpakaļgaitā.
Šī auto izstrādāju viens no mērķiem ir izlīdzināt lietošanas kopējās izmaksas starp automašīnu ar iekšdedzes dzinēju un elektromobili. Svarīgi, ka tas attiecas uz pilnīgi visām izmaksām, ne tikai līzingu.
Elektriska automobiļa iegādes cena ir augstāka, taču jāņem vērā vairāki būtiski faktori: elektromobilim ir augstāka atlikusī vērtība pie pārdošanas otrreizējā tirgū, pastāv virkne finansiāla rakstura veicināšanas pasākumu (tai skaitā zemāki reģistrācijas izdevumi, nodokļu atlaides, izdevīgāki apdrošināšanas nosacījumi), uzturēšana ir lētāka (par aptuveni 50% zemāki izdevumi 48 mēnešu periodā) un arī tēriņi par patērēto enerģiju ir zemāki (elektroauto izmaksā par līdz pat 70% lētāk nekā auto ar iekšdedzes dzinēju).
Jaunais Peugeot e-Partner Baltijas valstu tirgos nonāks 2021.gada otrajā pusē. Modelis tiek ražots Peugeot rūpnīcā Vigo, Spānijā.