Furgons, kas piemērots ikvienam
Pašreizējā, septītās paaudzes furgonu klāstā ir trīs transportlīdzekļi – jaunais Transporter, Multivan un ID. Buzz. Transporter produktu līnija iedalās divās kategorijās: komerctransports un Caravelle sērija. Multivan šajā klāstā ir atpūtas un biznesa vajadzībām paredzēts furgons, kas tirgū tiek piedāvāts arī kā jauna dizaina California kemperis. Tikmēr pilnībā elektriskie ID. Buzz un ID. Buzz Cargo strauji kļūst par pirmajām elektriskās mobilitātes ikonām. Visas trīs Volkswagen furgonu modeļu sērijas kopā tirgū veido visplašāko furgonu, mikroautobusu un kemperu klāstu savā klasē.
Viss ir iespējams
Jaunās paaudzes Transporter un Caravelle modeļu klāsts ir ļoti plašs. Transporter ir pieejams kā kravas furgons ar dažādām starpsienām un sēdekļu konfigurācijām, divām garenbāzēm un diviem jumta augstumiem. Kombi (pasažieru pārvadāšanai) un ekskluzīvākais Caravelle (maršruta mikroautobuss, lielas ietilpības taksometrs, Volkswagen mikroautobuss ģimenēm) arī ir pieejami ar divām dažādām garenbāzēm. Unikāls šajā segmentā un raksturīgs Bulli variants ir transportlīdzeklis ar kravas platformu un dubulto kabīni.
Transporter un Caravelle ir pieejami arī PanAmericana apvidus versijā.
Piemērots piedziņas sistēmu klāsts mūsdienām
Septiņu efektīvas piedziņas versiju jauda ir no 81 kW (110 ZS) līdz 210 kW (286 ZS). Pirmo reizi piedziņu klāstā līdzās trim turbo dīzeļdzinējiem (TDI) tiek piedāvāts arī plug-in hibrīds (eHybrid) un trīs elektriskās piedziņas (e-Transporter un e-Caravelle). Divi no TDI modeļiem ir pieejami arī ar 4MOTION pilnpiedziņu.
Ievērojami labāki visās jomās
Salīdzinot ar iepriekšējo modeli (T6.1), Transporter un Caravelle piedāvā ievērojami vairāk vietas, lielāku kravnesību un lielāku vilkšanas jaudu. Kravas furgona ar standarta garenbāzi un jumtu kravas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par vairāk nekā 10% – līdz 5,8 m3. Ar pagarinātu garenbāzi un augsto jumtu kravas furgona kravas nodalījuma ietilpība ir palielināta līdz 9 m3. Modeļa ar pagarinātu garenbāzi kravas nodalījumā ietilpst trīs eiropaletes. Arī maksimālā kravnesība ir palielināta līdz 1,33 tonnām (par 0,13 tonnām vairāk).
Volkswagen ir palielinājis arī maksimālo piekabes svaru, kas tagad atkarībā no piedziņas sistēmas un modeļa var sasniegt pat 2,8 tonnas (iepriekš 2,5 tonnas).
Ergonomiska darba vieta
Autovadītāja un pasažieru darba vietas ir ievērojami uzlabotas. Pilnībā jaunajā kabīnē Volkswagen komerctransports ir apvienojis digitālos displejus un vadības ierīces ar izturīgiem cietiem slēdžiem, tādējādi transportlīdzekļus profesionāļi var viegli un droši lietot jebkurā situācijā.
Tas iekļauj arī dažādu USB-A, USB-C un 12 V pieslēgvietu, kā arī 230 V kontaktligzdu integrāciju vadītāja sēdeklī, kas ļauj uzlādēt dažāda veida instrumentus un ierīces. Plug-in hibrīda un elektriskos modeļus iespējams aprīkot ar divām papildu 230 V kontaktligzdām kravas nodalījumā, bet to kopējā jauda sasniedz 2,3 kW. Jaunākās paaudzes asistenta un apgaismojuma sistēmas jūtami uzlabo drošību un komfortu.