Veiktspēja gan uz ceļa, gan sacīkšu trasē
Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājis Volkswagen R, var lepoties ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem – četru cilindru 2.0 litru TSI dzinējam ir 221 kW/300 ZS jauda, kā arī 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divsajūga pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina pirmšķirīgu paātrinājumu bez saķeres zaudēšanas. Volkswagen T-Roc R spēj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100km/h vien 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.
Sportiskā piekare (ar sēdinātu amortizāciju) nodrošina nevainojamu saķeri uz ceļa. Standarta aprīkojumā esošajai progresīvajai stūres iekārtai ir nozīmīga loma izveicīgas braukšanas nodrošināšanā, bet 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī, garantē efektīvu bremzēšanu.
Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode), kas sniedz īpaši sportisku pieredzi. To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā, vienlaikus sniedzot maksimālu griezes momentu un attiecīgu stabilitātes kontroles programmu. ESC Elektroniskās stabilitātes kontroles funkciju iespējams manuāli izslēgt, lai nodrošinātu vēl dinamiskāku braukšanu.
Unikāls, izteikts «R» dizains
Volkswagen T-Roc R sportisko raksturu paspilgtina unikālais un izteiktais dizains automobiļa eksterjerā un interjerā. Jaudīgā krosovera eksterjeram ir atsevišķas būtiskas atšķirības salīdzinājumā ar tā krietni konservatīvākajiem līdziniekiem. Īpaši pārstrādāta radiatora reste un «R» logo uz tās. Bamperim, kas īpaši izstrādāts šim modelim, ir sportisks dizains, un tas gan priekšā, gan aizmugurē ir vienā krāsā ar automobiļa krāsojumu. Dienas gaitas lukturi iestrādāti bampera priekšpusē, bet pielāgotais automašīnas apakšas aizsargs nokrāsots apdares krāsā un izteiktie gaisa kanāli saskan ar ikonisko «R» dizainu.
Aizmugures skatu paspilgtina līdzvērtīgi sportisks bamperis automašīnas krāsojumā, kā arī tam ir izteikti gaisa izplūdes kanāli tā augšējā daļā un «R» dizaina gaisa izkliedētājs kontrastējošā krāsā. T-Roc R standartā aprīkots ar 18 collu Spielberg lietajiem diskiem. Kā izvēles iespēja pieejami 19 collu Pretoria lietie diski tumšā grafīta matētā krāsā ar 235/40 riepām.
Papildu aprīkojumā pieejama sportiskā, taču elegantā ādas pakotne ar sēdekļu sāniem un muguras daļu no augstas kvalitātes Nappa ādas. Sānu paneļi ar oglekļa šķiedras ieliktņiem pastiprina automobiļa sportisko dabu, tāpat kā dekoratīvās vīles Crystal Grey krāsā un sēdekļu atzveltnēs izšūtais «R» logo.
Volkswagen R – nosaukums izsaka visu
Jauno T-Roc R izstrādājis un pārbaudījis Volkswagen R, tostarp leģendārajā Nirburgringas sacīkšu trasē. Šī automobiļa izstrādi atbalstījusi arī Pasaules rallijkrosa čempiona Petera Sūlberga un Volkswagen braucēja Benjamina Leuhtera autosacīkšu pieredze.
Volkswagen R ir Volkswagen AG pilnībā piederoša neatkarīga struktūrvienība. Burts «R» sacīkšu būtību nozīmē jau kopš pirmā modeļa Golf R32 izstrādes, un šis apzīmējums norāda uz ciešo saikni ar motorsportu.