Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam 2025. gadam!
ABONĒT!
  • Jaunais Eiropas izaicinājums – kā «Renault» plāno konkurēt ar automašīnām no Ķīnas?

    Auto industrija
    Santa.lv
    Santa.lv
    20. marts
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Tomašs Mrozs (Tomasz Mróz)
    Foto: Publicitātes foto
    Tomašs Mrozs (Tomasz Mróz)
    Ar 6,4 % tirgus daļu «Renault» 2024. gadu noslēdza ceturtajā vietā starp automobiļu zīmoliem Baltijas valstīs (Lietuvā, Latvijā, Igaunijā), taču konkurence kļūst arvien sīvāka. Lai noskaidrotu, kādi ir franču zīmola tuvāko gadu mērķi, uz sarunu aicinājām Tomašu Mrozu, «Renault Grupas» izpilddirektoru Polijā un Baltijas valstīs.
    • Drīzumā gaidāma Renault 5 un Renault 4 modeļu ienākšana tirgū. Abiem modeļiem ir retro dizains – kāda loma tam ir mūsdienu tirgū? Vai klasiskā dizaina atdzimšana palīdz stiprināt zīmola identitāti?
    • Šobrīd Renault zīmols saviem klientiem piedāvā divas produktu līnijas: hibrīda un elektrisko. Pirmā, ar jauno Renault logotipu – Nouvel’R, parāda automobiļa moderno raksturu. Mūsdienīgais “sensual tech” stilistiskais kanons uzsver zīmola spēcīgo personību.

      Renault 5 E-Tech Electric un Renault 4 E-Tech Electric pieder paralēlajam piedāvājumam – elektrisko automobiļu līnijai. Tie ir ikoniski modeļi mūsdienīgā versijā, kas izceļ tos no klāsta. Stilistiskā līmenī tiem piemīt sava personība un izteiksmes brīvība, kas atspoguļojas gan to estētikā, gan stilistiskajās inovācijās. Tādējādi tie atsaucas uz Renault mantojumu, taču ir ļoti mūsdienīga savu priekšgājēju interpretācija.

      Tāpēc mums ir divpusēja pieeja: viena dizaina valoda populārākajiem Renault modeļiem un otra – mūsu retro iedvesmotajiem elektriskajiem automobiļiem. Pirms trim gadiem, kad tika prezentēts Renault 5 E-Tech Electric konceptauto, plašsaziņas līdzekļi bija pilni pozitīvu atsauksmju. Mēs esam pārliecināti, ka tas gūs panākumus daudzos tirgos, tostarp arī Latvijas tirgū.

      • Kā Renault plāno turpināt konkurēt ar pieaugošo Ķīnas automobiļu klāstu, ņemot vērā globālās tendences?

      Mēs respektējam visus konkurentus. Tajā pašā laikā mēs ticam mūsu jauno automobiļu spējām. Mums ir vēsture, mums ir lojāli klienti un nepārprotama klātbūtne daudzos tirgos. Svarīgs ir arī mūsu servisa un rezerves daļu piegādātāju tīkls.

      Mums ir spēcīgas priekšrocības mūsu produktos un pakalpojumos, kas ļaus mums attīstīt savas pozīcijas tirgū un pielāgoties jaunajiem apstākļiem.

      • Jūs esat ieguvuši Eiropas Gada auto titulu pēdējos divus gadus pēc kārtas. Kādi, jūsuprāt, ir galvenie faktori, kas veicinājuši šos panākumus, un kādus izaicinājumus paredzat nākotnē?

      Šī konkursa vēsturē Eiropas Gada auto titulu ir ieguvuši astoņi Renault modeļi. Pēdējo divu – Scenic E-Tech Electric un Renault 5 E-Tech Electric / Alpine A290 – apbalvojumi apliecina elektrifikācijas stratēģijas aktualitāti un Renault un Alpine zīmolu jauno modeļu kvalitāti, kas īstenoti kā daļa no Renaulution stratēģiskā plāna.

      Mēs esam ļoti lepni, ka otro gadu pēc kārtas saņemam šo prestižo balvu!

      Pirmkārt, Renault Scenic E-Tech Electric, kurā mēs koncentrējāmies uz rekordlielu sniedzamību, plašu un draudzīgu interjeru un ekoloģiskās pēdas samazināšanu. Tam mēs pievienojām braukšanas prieku un aprīkojuma elementus, kas ir padarījuši Renault par tādu automobiļu zīmolu, kas nodrošina pilnvērtīgu dzīvi.

      Šogad piedzima Renault 5 E-Tech Electric, kas izraisa daudz emociju un liek cilvēkiem vēlēties elektromobili. Tajā pašā laikā šis modelis ir izstrādāts, lai iemantotu klientu mīlestību.

      Un tagad mums ir vēl viens dūzis mūsu piedurknē – Renault 4 E-Tech Electric. Mēs ticam, ka šī automobiļa personība liks to novērtēt Gada auto žūrijai.

      • Kādi ir Renault nākotnes plāni attiecībā uz elektromobiļiem?

      100% elektriskie automobiļi ir svarīga mūsu stratēģiskā plāna daļa. Pašlaik mūsu klāstā ir astoņi šādi automobiļi, no kuriem divi ir ieguvuši Gada automobiļa titulu (jau iepriekš minētais Scenic E-Tech Electric un Renault 5 E-Tech Electric), un viens Gada furgons (Renault Master E-Tech Electric).

      Vēl šogad automobiļu tirgū parādīsies Renault 4 E-Tech Electric, bet nākamā gada sākumā – ikoniskais Renault Twingo E-Tech Electric un pavisam jauna Renault eLCV klāsts: Estafette, Goelette un Trafic – automobiļi, kas būvēti uz SDV (Software Defined Vehicle) arhitektūras, ko izstrādājusi Ampere – Renault grupas zīmols. Savukārt 2027. gadā mēs sagaidīsim Renault 5 Turbo 3E, kas apvieno izcilu veiktspēju un stilistisko bagātību.

      Ar šo jauno elektrisko modeļu vīziju mēs ar optimismu raugāmies nākotnē.

    Satura mārketings

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē