Automobiļa standarta aprīkojums ticis ievērojami paplašināts un ietver tādus elementus kā joslas saglabāšanas asistentu Lane Assist, sadursmes novēršanas asistentu Front Assist ar ārkārtas bremzēšanas sistēmu pilsētā un gājēju uzraudzības sistēmu, kolektīvo satiksmes intelektu Car2X, digitālo mērinstrumentu paneli, tiešsaistes informācijas un izklaides sistēmu ar skārienjutīgu ekrānu, daudzfunkciju stūri, kā arī LED priekšējos un aizmugurējos lukturus. Golf 8 sākumcena Latvijā ir no 19 990 eiro. Pirmie Golf 8 automobiļi Latvijā tiks piegādāti 2020. gada martā.
Jaunas dzinēju versijas ar līdz pat 17% mazāku degvielas patēriņu
Jaunajam Golf pieejamas vairākas dzinēja versijas – degvielas (TSI), dīzeļdegvielas (TDI) un hibrīda (mērenā eTSI un plug-in). Visi benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji ir aprīkoti ar turbīnām un tiešo iesmidzināšanu. To pieejamā jauda svārstās no 81kW/110 Zs līdz vairāk nekā 221 kW/300 Zs. Jaunajā piedāvājumu klāstā ir viens trīscilindru dzinējs, kas attīsta 81kW/110 Zs jaudu, kā arī pirmo reizi piedāvāts četru cilindru dīzeļdzinējs ar 85kW/115 Zs jaudu.
TDI dzinējos pielietots jauns elements – dubultā AdBlue iesmidzināšana, lai ievērojami samazinātu slāpekļa oksīdu izmešus (NOx).
Jaunā TDI patēriņš ir līdz pat 17% mazāks nekā iepriekšējiem šī tipa dzinējiem.
48V siksnas piedziņas startera ģenerators, 48V litija jonu akumulators un efektīvo TSI dzinēju jaunākā paaudze veido nebijušu mērenā hibrīda piedziņu eTSI. Tādējādi tiek panākti jūtami ieguvumi – patēriņš samazināts par aptuveni 10% (WLTP) un automobilis kļuvis vēl izveicīgāks. Volkswagen piedāvā Golf ar trīs eTSI jaudas parametriem – 81 kW/110 Zs, 96 kW/130 Zs un 110 kW/150 Zs. Golf astotā versija būs pieejama arī kā plug-in eHybrid, kas attīstīs 150kW/204 Zs jaudu.
Asistēta vadība un kolektīvais intelekts drošības uzlabošanai
Travel Assist asistents, kas pirmo reizi pasaulē ticis uzstādīts kompaktklases modelim, padara daļēji automatizēto braukšanu iespējamu uz lielceļiem līdz pat 210 km/h bez nepieciešamības aktīvi stūrēt, kāpināt ātrumu vai bremzēt. Tādējādi tiek uzlabotas ērtības un drošība, jo sevišķi garos braucienos.
Jaunais Golf ir arī pirmais Volkswagen, kas jau standartā būs aprīkots ar Car2X, kas pielieto informāciju, kuru līdz pat 800 metru rādiusā nodrošinājuši citi transportlīdzekļi, kā arī satiksmes infrastruktūras signālus, lai brīdinātu autovadītāju un arī nodotu šos brīdinājumus tālāk citām ar Car2X aprīkotām automašīnām.
Tādējādi kolektīvais intelekts kļūst par realitāti. Volkswagen, kas izgatavo tādus plaši pieprasītus modeļus kā Golf, ļoti īsā laika periodā Car2X brīdinājumus padarīs par standartu. Jaunie, pēc izvēles pieejamie IQ.LIGHT LED priekšējie lukturi arī garantē papildu drošību ar to daļēji interaktīvo apgaismošanas funkciju.
Digitāla revolūcija interjerā
Jaunajam Golf modelim gandrīz pilnībā nav fizisku pogu, izņemot uz stūres. Vadība tiek veikta intuitīvi, tostarp ar skārienjutīgām virsmām un tīmekļa aplikāciju Alexa. Jaunie instrumenti un tiešsaistes informācijas un izklaides sistēma saplūst vienā līmenī, izveidojot digitālu paneli.
Golf ir pirmais modelis savā cenu segmentā, kas jau standarta specifikācijā piedāvā pilnībā digitālu mērinstrumentu paneli.
Papildu komplektācijā pieejams head-up displejs, kas svarīgāko informāciju par automobili projicē uz vējstikla, vai Harman Kardon skaņas sistēma.
Sistēmas ir ne tikai saistītas viena ar otru, bet, pateicoties tiešsaistes savienošanas vienībai (OCU), tās ir arī saskarē ar pasauli ārpus Golf. Standarta aprīkojumā OCU pieejama integrētā eSIM, kas nodrošina We Connect un We Connect Plus tiešsaistes funkcijas un pakalpojumus.
Sapnis sākas ar piecām zvaigznēm – jaunais Golf Euro NCAP drošības testos ir ieguvis augstāko novērtējumu. Testētāji jaunajam kompaktklases modelim augstus rādītājus piešķīra visos kritērijos – pieaugušo pasažieru, bērnu un neaizsargātu satiksmes dalībnieku aizsardzībai, kā arī attiecībā uz asistentu sistēmām.