Lai gan Renault Megane R.S. Trophy-R aprīkots ar tādu pašu 300 ZS dzinēju kā standarta Trophy modifikācija, auto ir par 130 kg vieglāks, ar labāku aerodinamiku, un tam radikāli uzlabota šasija labākai saķerei ar ceļu. Rezultāts ir elpu aizraujošs – Nirburgringas trases Nordšlaifes konfigurācijā tas uzstādīja jaunu rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā, nobraucot 73 apļus un 20 832 km (07'40''100).
Megane R.S. un Nirburgringas stāsts ilgst vairāk nekā desmit gadus. Tas aizsākās 2008. gadā ar pirmo rekordu priekšpiedziņas ielas automašīnu kategorijā: Megane R.S. R26 paveica apli 8 minūtēs un 17 sekundēs. Šis rezultāts pēc 3 gadiem tika pārspēts ar otrās paaudzes Megane R.S. versiju, kuru vadīja Renault testa pilots Lorāns Hurgons (8'07''97). 2014. gadā viņam pirmo reizi izdevās iekļauties 8 minūtēs (7'54''36), pilotējot Megane III R.S. Trophy-R versiju. Hurgons bija pie pēdējās paaudzes Megane R.S. Trophy-R stūres, arī uzstādot jauno latiņu, kas ar katru gadu kļūst arvien grūtāks uzdevums.
Renault Megane R.S. Trophy-R būs pieejams ierobežotā skaitā – vien pāris simtos eksemplāru, un pārdošanā nonāks 2019. gada beigās.
Megane R.S. Trophy-R pirmo reizi plašākai publikai būs skatāmi 2019. gada 24. maijā, piektdienā pirms Monako Grand Prix posma, un pie stūres šiem auto būs Renault F1 komandas braucēji Daniels Rikjardo un Niko Hulkenbergs.