Pilnīgi jauns, bet tipisks Passat
Uz klientu vajadzībām orientēto piedāvājumu klāstu ar trim jauniem plug-in un mērena hibrīda sistēmu dzinējiem, kā arī pieciem turbo benzīna un dīzeļdzinēju variantiem raksturo efektivitāte. Klusais un ietilpīgais Passat Variant nodrošina augsta līmeņa ceļošanas komfortu, un papildkomplektācijā būs pieejams ar jauno adaptīvo šasijas kontroli (DCC Pro) un jaunajiem ergoActive sēdekļiem (ar pneimatisko spiediena punktu masāžu).
Divi jauni plug-in hibrīda dzinēji
Par tehnisko attīstību atbildīgais zīmola valdes loceklis Kajs Grēnics (Kai Grünitz) norāda: «MQB evo platformas jaunākais evolūcijas posms veido ārkārtīgi inovatīvu devītās paaudzes Passat tehnisko pamatu. Pateicoties MQB evo ievērojamajiem apjomradītiem ietaupījumiem, Volkswagen atkal ir demokratizējis daudzus augsto tehnoloģiju sasniegumus un padarījis tos pieejamus simtiem tūkstošu autovadītāju.»
Divi pilnīgi no jauna izstrādātie plug-in hibrīda dzinēji (eHybrid) ar kopējo jaudu 150 kW (204 ZS) un 200 kW (272 ZS) tam ir lielisks piemērs. Apvienojumā ar jauno 19,7 kWh akumulatoru (neto enerģijas saturs) tie nodrošina iespēju tikai ar elektrisko piedziņu nobraukt aptuveni 100 kilometrus. Tādējādi jaunais Passat Variant ir elektrisks automobilis ikdienai – to arī nodrošina īss uzlādes laiks, jo akumulatoru tagad var uzlādēt maiņstrāvas uzlādes punktos ar 11 kW jaudu iepriekšējo 3,6 kW vietā.
Passat Variant eHybrid iespējams uzlādēt pat ar 50 kW jaudu līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijās. Turklāt elektromotora un jaunā ekonomiskā benzīna dzinēja ar turbīnu (1,5 TSI evo2) kombinācija nodrošina kopējo nobraukšanas attālumu, kas sasniedz aptuveni 1 000 kilometrus.
Jauns 48 V mērenais hibrīds
Jaunums ir arī 48 V mērenā hibrīda piedziņa (eTSI ar 110 kW/150 ZS), kas pārveido kinētisko enerģiju elektroenerģijā un ļauj pārvietoties, neizmantojot iekšdedzes dzinēju. Dzinēju klāstā ir arī divi 150 kW (204 ZS) un 195 kW (265 ZS) turbo benzīna dzinēji (2,0 TSI), kā arī trīs turbo dīzeļdzinēji (2,0 TDI) ar 90 kW (122 ZS), 110 kW (150 ZS) un 142 kW (193 ZS) jaudu. Automātiskā tiešās pārslēgšanās pārnesumkārba (DSG) iekļauta standarta aprīkojumā. Automobiļa versijas ar 195 kW un 142 kW jaudām standarta komplektācijā aprīkotas ar inteliģenti vadāmu 4MOTION pilnpiedziņas sistēmu. Visiem pārējiem modeļiem ir priekšējo riteņu piedziņa.
Jauns horizontāli novietots displejs
Volkswagen pilnībā pārveidojis kvalitatīvo salonu. Īpaši izteiksmīgs ir ērti izvietotais, lielais horizontāli novietotais displejs – stilīgs, funkcionāls un mūsdienīgs. MIB4 šeit ir kā tehniskā platforma. Jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēma Modular Infotainment Matrix nodrošina intuitīvu vadību, kas tiek nepārtraukti pielāgota Volkswagen autovadītāju vēlmēm.
Stāvvietā novietošanas asistenta sistēma
Jaunais Passat Variant tirgū nonāks ar vēl pilnveidotāku modernāko autovadītāju asistentu sistēmu klāstu. Stāvvietā novietošanas asistentu sistēmas ir jaunums. Tās iekļauj papildu aprīkojumā pieejamo Park Assist Plus, Park Assist Pro un Park Assist Pro ar atmiņas funkciju. Izmantojot Park Assist Pro, jaunais Passat Variant spēj iebraukt stāvvietā un izbraukt no tās ar attālinātu vadību, izmantojot viedtālruni. Ja Passat aprīkots ar Park Assist Pro ar atmiņas funkciju, sistēma pēc pieprasījuma var ierakstīt un saglabāt pēdējos 50 brauciena metrus. Automobilim atkal nonākot tajā pašā pozīcijā, piemēram, pie iebrauktuves automašīnu nojumē pie mājām, šī sistēma piedāvā pārņemt stāvvietā iebraukšanas manevru. Iespējama arī patstāvīga izbraukšana no stāvvietas.
DCC Pro pasaules pirmizrāde
Adaptīvā šasijas kontrole DCC Pro nodrošina jaunu balstiekārtas tehnoloģiju līmeni. Tās sniegtā dinamika un augstākie komforta uzstādījumi nosaka standartus vidēja izmēra automašīnu klasē. To visu nodrošina divu vārstu tehnoloģija, kas Volkswagen automašīnā izmantota pirmo reizi. Arī ergoActive Plus sēdekļi ar pneimatisko 10 kameru spiediena punktu masāžas funkciju nodrošina augsta līmeņa ceļošanas komfortu.
Pateicoties par 50 milimetriem garākai garenbāzei, kā arī par 50 milimetriem lielākai kāju zonai aizmugurē un bagāžas nodalījumam ar ietilpību līdz pat 1 920 litriem, Passat Variant ir ideāli piemērots kā universāls automobilis darbam un atpūtai.