«Grecale» ir pilnībā unikāls, trijžubura zīmola visu laiku vislabāk nokomplektētais automobilis.
Piedāvājumā plašs dzinēju klāsts: parastais iekšdedzes dzinējs, hibrīda dzinējs, kā arī gada laikā «Grecale» būs pieejams arī kā «Maserati» vēsturē pirmais pilnībā elektriskais SUV.
Atklāšanā tiks izrādītas trīs versijas: GT, ko darbina četrcilindru 300 zirgspēku hibrīddzinējs; «Modena» ar četrcilindru 330 zirgspēku hibrīddzinēju un jaudīgais «Trofeo», kas aprīkots ar augstas veiktspējas 3,0 l 530 zirgspēku V6 benzīna dzinēju, kas izgatavots uz «Nettuno» dzinēja bāzes un pielāgots MC20.
Piedāvājumu noslēgs «Grecale Folgore» – pilnībā elektriska versija ar 400 V tehnoloģiju.
Jaunais SUV izceļas ar plašumu un komfortu, izrādot iespaidīgu, savā klasē labākā automobiļa īpašību kopumu. Tas ir savā klasē labākais automobilis salona plašuma, vadāmības, braukšanas īpašību, paātrinājuma («Trofeo» paātrinās no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs), maksimālā ātruma (285 km/h ‒ arī «Trofeo»), skaņas kvalitātes un plašas izsmalcinātu materiālu, piemēram, koka, oglekļa šķiedras un ādas, izmantošanas ziņā.
Automobiļa izmēri ir būtisks faktors: GT versijā «Grecale» ir 4846 mm garš ar 2901 mm riteņu garenbāzi, 1670 mm augsts, 2163 mm plats (ieskaitot sānu spoguļus), bet attālums starp aizmugurējiem riteņiem ir 1948 mm («Trofeo» tas ir vēl lielāks).
«Grecale» dizains iekļauj Maserati jauno vizuālo simbolu, kas izceļ katru jauno modeli kopš MC20. Priekšdaļā ir uzstādīts zems un iespaidīgs režģis. Automobiļa profils izceļas ar skaidrības un tehnikas kontrastu, ar ļoti plūstošu virsbūves veidolu, kas ietver plūstošas līnijas, vizuālas formas, un tehniskajiem komponentiem, ko izceļ oglekļa šķiedras izmantošana. Aizmugurējos bumeranga formas lukturus iedvesmojis Džudžāro («Giugiaro») 3200 GT, un tie ir pielāgoti ar trapecveida līniju un padarīti vēl satriecošāki, izmantojot kabīnes kupejas efektu un sporta automobiļa apdari.
Vadītāja kabīnē izcilas tehniskās specifikācijas iekļauj tradicionālo «Maserati» pulksteņa bloku. Būdams pirmo reizi izgatavots digitālā formātā, tas pārvēršas par īstu jūsu pavadoni, pateicoties balss vadībai.
Viss ir kļuvis skārienjutīgs un patiesi estētiski baudāms. Tehnoloģija ir vadāma no displejiem: lielais 12,3 collu galvenais ekrāns, kas ir lielākais, kāds vispār ir bijis «Maserati», vēl viens 8,8 collu displejs papildu vadībai un trešais displejs aizmugurē sēdošajiem pasažieriem.
Citi lasa
Braukšanas pieredzes pārvaldību nodrošina Maserati inteliģentā asistenta (MIA) multimediju sistēma, mūsdienīgā informācijas un izklaides sistēma, kā arī «Maserati Connect».
Skaņa automobiļa salonā nodrošina visaugstāko labsajūtas līmeni ar visaptverošu skaņas pieredzi, ko nodrošina Maserati tradicionālā rūkšana un aptverošā Sonus Faber 3D skaņu sistēma. Sonus Faber sistēma Premium līmeņa automobiļu standartaprīkojumā iekļauj 14 skaļruņus, savukārt High Premium līmeņa automobiļos pēc pieprasījuma pieejams 21 skaļrunis.
Katrs brauciens pārvēršas par unikālu piedzīvojumu, kas apvieno dinamisku komfortu un neaizmirstamu braukšanas pieredzi, ko sniedz neparastās braukšanas īpašības, ko nodrošina jaunā 100% «Maserati» Automobiļa dinamiskās kontroles moduļa (VDCM) sistēma un 360° kontrole visā automobilī. Pilnīgas vadāmības iespēja tiek atspoguļota skaidri definētos dažādos braukšanas režīmos (drive modes): COMFORT, GT, SPORT, CORSA (tikai Trofeo) un OFF-ROAD.