Šī ziema, kas mijās ar salu un atkušņiem ir īpaši nelabvēlīga brauktuvēm gan ar asfaltbetona, gan grants segumu. Jāatzīst, ka viskritiskākais stāvoklis ir tajās ielās, kur ir novecojis asfaltbetona segums un augsta satiksmes intensitāte. Brauktuves seguma remonts ir pagaidu risinājums līdz brīdim, kad ielai iespējams veikt pilnīgu seguma atjaunošanu vai rekonstrukciju.
Ziemas sezonā, kad strauji paaugstinās vai arī būtiski svārstās brauktuves temperatūra – naktī mīnuss grādi, bet dienā no nulle un nedaudz augstāka gaisa temperatūra, bedres asfaltbetona segumā var veidoties ļoti strauji – pat dažu stundu laikā.
Ielu un tiltu bedru remonts notiek visu gadu, taču ziemā tiek labotas tikai tā dēvētās avārijas bedres jeb bedres, kas apdraud satiksmes drošību. Intensīvāki bedru remontdarbi sāksies pavasarī - marta beigās, aprīļa sākumā.
Šobrīd avārijas bedru novēršanai tiek pielietota aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija. Tas nozīmē, ka bedre maksimāli tiek iztīrīta, nosusināta un ieklāts aukstā asfalta maisījums. Vēlamies norādīt, ka tas avārijas remonts un tā galvenais uzdevums ir novērst avārijas situācijas un uzlabot satiksmes drošību līdz brīdim, kad ielas un tiltus būs iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos ar ierastiem paņēmieniem.
Bedru apsekošanu un labošanu veic paši ielu un tiltu uzturētāji, taču Satiksmes departaments iespējami ātri reaģē arī tajos gadījumos, kad par bedrēm ziņo paši rīdzinieki, piemēram, zvanot uz Satiksmes vadības centra diennakts bezmaksas tālruni 80003600.
Rīgas ielu, tiltu un satiksmes pārvadu uzturēšanu veic P/S Daugavas labā krasta uzturētājs un P/S Daugavas kreisā krasta uzturētājs.