Absolūti ekstraordinārs
Marks Tērners, «Jaguar Special Vehicle Operations» nodaļas komercdirektors, stāsta: “Kopš debijas 2019. gadā «Jaguar F-Pace SVR» sevi pierādījis kā patiesi ekstraordināru braucamo ar satriecošu veiktspēju. Apvienojot šīs īpašības ar SV Bespoke individualizācijas un ekskluzivitātes līmeni, kāds līdz šim «F-Pace» nebija pieejams, jaunais Edition 1988 ir īpaši pievilcīgs piedāvājums. Ņemot vērā ierobežoto pieejamību, esam pārliecināti, ka tas ātri kļūs par visiekārotāko «F-Pace SVR».”
Īpaši izstrādātā ultra metāliskā virsbūves krāsa izskatās melna, līdz to apspīd saules gaisma un atklājas ametista apakštonis – līdz šim «Jaguar» automobiļiem tas netika lietots. Edition 1988 ir unikāls arī ar saulrieta krāsas «Jaguar» emblēmu un markas nosaukumu uz bagāžnieka durvīm. Uz priekšējiem spārniem ir lāzergravēta plāksnīte ar Edition 1988 logotipu.
Papildus «F-Pace SVR» Black pakotnes komponentiem, kas Edition 1988 aprīkojumā ir jau standartā, glancēti melna apdare ir pieejama arī sānskata spoguļu korpusam, bremžu skavām, riteņu centrālajam vāciņam un R burtam SVR emblēmā.
Vēl vairāk izceļot «F-Pace SVR» izsmalcināto un grezno interjeru, kurā ir teksturēti oglekļa dekoratīvie paneļi, Edition 1988 automobilī ir melna pusanilīna ādas apdare un ekskluzīvā saulrieta toņa akcenti priekšējā panelī, stūres spieķos, pārnesumu pārslēgšanas taustiņos, kā arī uz apsildāmajiem un ventilējamiem sportiskā stila sēdekļiem. «Jaguar» emblēma uz skaņas signāla pogas un aplis ap to ir satīnmelnā tonī, savukārt zīmola atpazīšanas ansambli noslēdz SV Bespoke un Edition 1988 emblēmas uz izgaismotajām sliekšņu plāksnēm un priekšējā paneļa.
Marks Vilkss, «Jaguar Auto» individualizācijas nodaļas direktors, saka: “Edition 1988 sākās ar to, ka mūsu SV Bespoke un «Jaguar Design» komanda kārtīgi ieskatījās Lemānā uzvarējušajos ikoniskajos «Jaguar» sacīkšu automobiļos. Rezultātā ir atveidotas uzvarējušās krāsas, tekstūras un īpašības, kas kopā atgādina par sportiskajiem panākumiem, padarot «F-Pace SVR» vēl pievilcīgāku.”
Orientēts uz veiktspēju
«F-Pace SVR» ir «Jaguar» veiktspējas virsotne SUV klasē. Tam pieejams tikai «Jaguar» modeļos iespējamais 550 zirgspēku 5 litru benzīna V8 motors ar kompresoru, kas 100 km/h ļauj sasniegt 4,0 sekundēs un braukt ar 286 km/h.
Plašais tehnisko uzlabojumu komplekss, ko izstrādājuši Special Vehicle Operations nodaļas speciālisti, pozicionē «F-Pace» SVR kā satriecošas veiktspējas auto, tā izcilajai dinamikai neiespaidojot automašīnas praktiskumu ikdienā. Luksusa interjers ar atveramu panorāmas stikla jumtu, projekcijas (head-up) displejs un visjaunākās komunikācijas tehnoloģijas pārliecina, ka «F-Pace SVR Edition 1988» ir izsmalcināts krosovers ar izcilu veiktspēju.
«F-Pace» modeļu gammā ir vēl S, SE, HSE, R-Dynamic Black, 300 Sport, 400 Sport un SVR modeļi, un «F-Pace» ir pieejami benzīna, dīzeļa un uzlādējamā hibrīda spēka agregāti (atkarībā no tirgus), taču «SVR Edition 1988» ir gammas skaistākais akords.
Ekskluzīvi radīšanas apstākļi
Special Vehicle Operations nodaļa ir speciālistu komanda, kurā ir dizaineri, inženieri un tehniķi, kas strādā pie SVR automobiļu veiktspējas un luksusa atribūtu pilnveidošanas. Savukārt SV Bespoke komanda izpilda speciālus, unikālus pasūtījumus, izgatavo ierobežotas sērijas auto, kā arī veido ekskluzīvās SV Bespoke krāsu paletes un veic virsbūves krāsošanu individuāli pasūtītā tonī.
Leģendārais XJR-9
«Jaguar» un «Tom Walkinshaw Racing» kopīgi izveidotais «Group C XJR-9 LM» ar oglekļa šķiedras monokoku un V12 motoru sagādāja «Jaguar» sesto no septiņām uzvarām leģendārajās Lemānas 24 stundu izturības sacīkstēs Francijā. Šis triumfs papildināja agrāko uzvaru sēriju ar C-type un D-type sacīkšu auto 1951., 1953., 1955., 1956. un 1957. gadā. Septīto reizi «Jaguar» Lemānā uzvarēja 1990. gadā ar XJR-12.
1988. gadā triumfējušo «Jaguar» pilotēja Endijs Voliss, Džonijs Damfrīss un Jans Lammerss, kuri 24 stundās nobrauca 394 sacīkšu apļus jeb kopumā 5332,6 km (3313,5 jūdzes). Pašlaik šis auto atrodas «Jaguar Heritage Trust» kolekcijā.
«Jaguar» panākumu sarakstā ir arī uzvara Deitonas 24 stundu sacensībās 1988. un 1990. gadā, kā arī čempiona tituls «World Sportscar Championship» 1987., 1988. un 1991. gadā, padarot to par vienu no veiksmīgākajiem laikaposmiem uzņēmuma motorsporta vēsturē.