«P400e» joprojām ir «F-PACE» elektrificēto spēka agregātu līderis. Tagad tam ir uzlabots litija jonu akumulators ar deviņiem moduļiem agrāko astoņu vietā, kas enerģijas uzglabāšanas kapacitāti ļāvis palielināt līdz 19,2 kWh. Šādas izmaiņas tīru elektrisko nobraukumu pagarina no 53 līdz 65 km, respektīvi – vairāk nekā par 20 procentiem. Šis uzlabojums samazina arī CO2 emisiju un degvielas patēriņu, kas tagad ir attiecīgi tikai 37 g/km un 1,6 l/100 km (WLTP TEL rādītājs).
«P400e» spēka agregāta kombinētā 404 ZS jauda un 640 Nm griezes moments no 0 līdz 100 km/h ļauj paātrināties vien 5,3 sekundēs. Šāda augstākas efektivitātes un izcilas veiktspējas kombinācija ir pieejama vairākos tirgos nekā iepriekš, tostarp Japānā un Singapūrā. «P400e» jau tagad veido vairāk nekā desmito daļu «F-PACE» globālā pārdošanas apjoma, un tādās valstīs kā Nīderlande, kur elektrificētie transportlīdzekļi ir vispieprasītākie, «P400e» īpatsvars, paredzams, sasniegs pat 98 procentus.
Automobiļi bez «R-Dynamic» vairs netiek piedāvāti, tādējādi versiju saime ir optimizēta, vienlaikus nodrošinot labāku aprīkojumu. Šāds vienkāršāks un koncentrētāks modeļu klāsts ir izdevīgs «F-PACE» klientiem visā pasaulē.
Filips Koens, «Jaguar» izpilddirektors: «Tā kā mēs virzāmies uz to, lai līdz 2025. gadam pārveidotu «Jaguar» par pilnībā elektrisku luksusa zīmolu, mēs esam pilnveidojuši savus produktus un tagad piedāvājam bagātīgākas un izdevīgākas versijas. Pirmais modelis, kas piedzīvoja šīs pārmaiņas, bija «F-TYPE» – galu galā tuvojas 2023. gads, kad atzīmēsim «Jaguar» sporta auto 75 gadu jubileju. Tagad mēs pievēršamies «F-PACE» – SUV, kas piedāvā nepārspējamu gaitas, vadāmības, izsmalcinātības un luksusa līdzsvaru. Palielinot «P400e» uzlādējamā hibrīda elektrisko nobraukumu vairāk nekā par 20 procentiem, tas kļuvis par auto ar vēl pievilcīgāku veiktspējas, efektivitātes un braukšanas spēju kombināciju, un ar to mēs ļoti lepojamies.»
«R-Dynamic S», «SE» un «HSE» ir aprīkoti attiecīgi ar 19, 20 un 21 collas riteņu diskiem, kurus var izvēlēties ar tā saucamo dimanta frēzējuma vai melnu apdari (visi modeļi pieejami arī ar pašblīvējošām riepām). Savukārt modelim «400 SPORT» tagad ir kalti 22 collu diski "Style 1020 Gloss Silver" krāsā ar dimanta frēzējumu un kontrastējošiem ieliktņiem (atkarībā no tirgus). Visu disku centrālie vāciņi ir melni un sudraboti – tie nomainījuši iepriekšējo sarkano un sudraba krāsu.
«F-PACE» pārliecinošo dinamisko tēlu vēl vairāk paspilgtina «Black Pack» pakotne, kas tagad ir standarta aprīkojumā visiem modeļiem, sākot no «R-Dynamic SE» un beidzot ar «SVR». Tā ietver glancēti melnus spoguļu korpusus, un šāda apdare ir arī radiatora režģim, radiatora režģa apmalei, logu apmalēm, atverēm spārnos, aizmugurējiem lukturiem un emblēmām. Vēl viena nemanāma, smalka izmaiņa ir «R-Dynamic» režģa emblēmā – tur tagad sarkanās un zaļās krāsas vietā ir mūsdienīgi melnais un pelēkais.
Greznajā, plašajā salonā ir vairāk tehnoloģiju nekā jebkad iepriekš. «R-Dynamic S» ir jaunais TFT digitālais vadītāja displejs, kas piedāvā divu ciparnīcu konfigurāciju, un vadītājs var izvēlēties, ko redzēt centrālajā panelī – multivides vai navigācijas informāciju. Savukārt ierīču bezvadu uzlāde ir standarta aprīkojumā jau no «R-Dynamic SE». Katram «F-PACE» modelim ir «what3words» navigācija, kā arī ātra un intuitīva «Pivi Pro» informācijas un izklaides sistēma, kas piedāvā lielisku bezvadu savienojamību ar «Apple CarPlay®» un «Android Auto»™. «Pivi Pro», tāpat kā pārējām transportlīdzekļa sistēmām, vienmēr darbojas visjaunākā versija, jo programmatūra tiek atjaunināta attālināti.
2024. modeļu gada «F-PACE» klāstu veido: «R-Dynamic S», «R-Dynamic SE», «R-Dynamic HSE», «400 SPORT» un «SVR» (atkarībā no tirgus). Pēdējais ir zīmola visaugstākās veiktspējas krosovers. Šim modelim pieejams tikai pieclitrīgs «Jaguar» V8 benzīna kompresormotors ar 550 ZS, no 0 līdz 100 km/h tas ieskrienas 4,0 sekundēs un spēj sasniegt 286 km/h stundā.
Globālo spēka agregātu klāstu veido: 404 ZS četru cilindru benzīna uzlādējamais hibrīds jeb PHEV; 250 ZS četru cilindru benzīna motors; 163 ZS un 204 ZS vieglā hibrīda jeb MHEV četru cilindru dīzeļa dzinējs; 300 ZS sešu cilindru dīzeļa MHEV; 400 ZS sešu cilindru benzīna MHEV, kā arī 550 ZS V8 benzīna kompresordzinējs (atkarībā no tirgus). Visi šie spēka agregāti tiek ražoti «Jaguar Land Rover» dzinēju centrā Vulverhemptonā Lielbritānijā.
Visiem «F-PACE» modeļiem ir inteliģentā pilnpiedziņa un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, un katrs no tiem nodrošina ne tikai greznību un izsmalcinātību, bet arī ideālu veiktspējas, veiklības un atsaucības līdzsvaru – tieši to, ko autovadītāji arī cer sagaidīt no «Jaguar».