«CUPRA Born ir impulss elektriskajā laikmetā ar iedvesmojošu dizainu no Barselonas, acumirklī pieejamu jaudu un vairāk nekā 500 km nobraukuma rezervi pilnībā elektriskā režīmā. Šis automobilis palīdz mazināt globālos CO2 izmešus un sasniegt Eiropā noteiktos mērķus,» saka CUPRA rīkotājdirektors Veins Grifitss.
Turklāt tas ir pirmais klientiem piedāvātais modelis ar neitrālo CO2 koncepciju, piegādes ķēdē izmantojot enerģiju no atjaunojamiem resursiem. Pārējos izmešus kompensē visaugstākajā līmenī sertificētas vides un projektu investīcijas.
CUPRA centrālajā birojā Martoreljā netālu no Barselonas projektētais un izstrādātais CUPRA Born tiek ražots Cvikavas rūpnīcā Vācijā.
Citi lasa
Cenu lapa apskatāma ŠEIT.
CUPRA Born ir aprīkots ar vismūsdienīgāko piedziņas tehnoloģiju: pamata versijas ir pieejamas ar 150 ZS (110 kW) vai 204 ZS (150 kW) elektromotoriem, kas pievada jaudu aizmugurējiem riteņiem. Apvienojumā ar augstas efektivitātes 58 kWh litija jonu akumulatoriem tie nodrošina līdz 421 km nobraukuma rezervi ar vienu uzlādi.
Šie skaitļi gan nav CUPRA Born iespēju robeža. e-Boost versijā maksimālā jauda sasniegs 231 ZS (170 kW), bet 77 kWh akumulatori nodrošinās aptuveni 548 km* nobraukuma rezervi, lai baudītu aizraujošās braukšanas sajūtas vēl ilgāk.
CUPRA Born ir uz vadītāju orientēts automobilis ar elektrificējošu sportiskumu, pateicoties izvēles aprīkojumā pieejamajai dinamiskajai balstiekārtas vadībai un ESC sporta režīmam, kas padara braukšanu ar šo pilnībā elektrisko automobili dinamisku un emocionālu. Standarta aprīkojumā iekļauta progresīvā stūres sistēma un izvēles aprīkojumā pieejamas lielākas bremzes un platākas riepas uz 20 collu vieglmetāla diskiem ļauj izcili izjust automobili un sniedz pārliecību tā spēju atklāšanai.
CUPRA Born dinamiku papildina atbilstoši enerģisks dizains. Izteiksmīgā priekšpuse ar izsmalcinātajiem apgaismojuma elementiem, pārsega līnijām un CUPRA emblēmas ietveru rada pārliecinātu tēlu, kas izstaro spēku un neatlaidību.
Dinamiskais raksturs turpinās arī salonā. Kā pienākas CUPRA zīmola automobilim, galvenais akcents neapšaubāmi ir likts uz vadītāju, taču gaumīgajā salonā ar videi draudzīgiem risinājumiem ir padomāts par visu braucēju komfortu.
Salona apdares materiāli rada sportiskuma, izsmalcinātības un kvalitātes iespaidu – piemēram, standarta aprīkojumā iekļauti kausveida sēdekļi no SEAQUAL® šķiedras, kas izgatavota no pārstrādātas jūras plastmasas. Izvēles aprīkojumā ir pieejami kausveida sēdekļi no Dinamica® mikrošķiedras – vēl viena pārstrādāta materiāla. CUPRA apkārtējās vides saudzēšanas pieeja aptver daudz vairāk nekā tikai braukšanai nepieciešamo enerģiju.
Ikviena CUPRA Born detaļa – no CUPRA stūres līdz vara krāsas akcentiem – ir daļa no zīmola identitātes.
CUPRA Born ir vairāk nekā vienkārši sportisks elektroautomobilis – tas ir digitālajai dzīvei gatavs transportlīdzeklis ar jaunākās paaudzes infoizklaides sistēmu, piekļuvi tiešsaistes pakalpojumiem, drošības un servisa funkcijām un attālināto piekļuvi. Šis automobilis ir gatavs kļūt par daļu no mūsu digitālās dzīves.
Funkcijām var ērti un intuitīvi piekļūt CUPRA Born standarta aprīkojumā iekļautajā augstas izšķirtspējas 12 collu infoizklaides sistēmā vai jaunajā My CUPRA lietotnē, kad neatrodaties automobiļa tuvumā.
My CUPRA lietotne ir savienojums ar CUPRA Born un sniedz lietotājiem piekļuvi dažādām funkcijām, tostarp uzlādei mājās un ceļā. Esot ceļā, CUPRA Born jūs nepievils – uzlāde papildu 100 km nobraukuma rezervei 135 kW uzlādes tīklā aizņems tikai 7 minūtes jeb tikpat ilgi, cik cilvēki pavada rindā pēc kafijas uzpildes stacijā.
Tehniskie dati
150 ZS (110 kW)
Akumulators |
45 kWh (neto ietilpība) |
Maksimālā jauda |
150 ZS (110 kW) |
Maksimālais griezes moments |
310 Nm |
Elektriskā nobraukuma rezerve (WLTP) |
līdz 349 km* |
0–100 km/h |
8,9 sekundes |
Maksimālā uzlādes jauda |
110 kW ar līdzstrāvu |
204 ZS (150 kW)
Akumulators |
58 kWh (neto ietilpība) |
Maksimālā jauda |
204 ZS (150 kW) |
Maksimālais griezes moments |
310 Nm |
Elektriskā nobraukuma rezerve (WLTP) |
līdz 421 km |
0–100 km/h |
7,3 sekundes |
Maksimālā uzlādes jauda |
120 kW ar līdzstrāvu |
231 ZS (170 kW) e-Boost1 versija
Akumulators |
58 kWh (neto ietilpība) |
Maksimālā jauda |
Līdz 231 ZS (170 kW) |
Maksimālais griezes moments |
310 Nm |
Elektriskā nobraukuma rezerve (WLTP) |
līdz 420 km* |
0–100 km/h |
6,6 sekundes** |
Maksimālā uzlādes jauda |
120 kW ar līdzstrāvu |
231 ZS (170 kW) e-Boost1 versija ar 77 kWh akumulatoru
Akumulators |
77 kWh (neto ietilpība) |
Maksimālā jauda |
231 ZS (170kW) |
Maksimālais griezes moments |
310 Nm |
Elektriskā nobraukuma rezerve (WLTP) |
līdz 548 km* |
0–100 km/h |
7,0 sekundes |
Maksimālā uzlādes jauda |
135 kW ar līdzstrāvu |