Ekskluzīvais “Lamborghini Aventador SVJ”
“Lamborghini Aventador SVJ” ir īpašs ne tikai ar savu ekskluzivitāti, jaudu un ātrumu, bet arī faktu, ka tas ir viens no pēdējiem ražošanā esošajiem superauto ar atmosfērisko V12 motoru. Tā 6,5 litru dzinējs attīsta 770 zirgspēku jaudu, ļaujot no vietas līdz 100 km/h paātrināties 2,8 sekundēs un maksimāli sasniegt vairāk nekā 350 km/h.
“SVJ” modifikācija no standarta “Lamborghini Aventador” atšķiras ar uzlabotu veiktspēju un īpaši pilnveidotu aerodinamiku, kas palielina gaisa piespiedējspēku un uzlabo spēkrata saķeri ar ceļu, ļaujot pagriezienus izbraukt vēl ātrāk. Visi “SVJ” modifikācijā iekļautie pilnveidojumi ļāvuši šo itāliešu superauto padarīt par visātrāko sērijveida auto leģendārajā Nirburgringas trasē Vācijā, pārspējot līdzšinējo rekordistu “Porsche 911 GT2 RS”.
Tikai 963 eksemplāros plānotais “Lamborghini Aventador SVJ” maksā vairāk nekā 400 tūkstoš eiro. Šo un citus “Lamborghini” oficiāli var iegādāties arī Baltijas valstīs, jo šajā reģionā itāliešu superauto marku pārstāv uzņēmums “Auto 100”, kas Latvijā plašāk pazīstams kā jaunais “Škoda” automobiļu importētājs. Turklāt šogad “Auto 100” ekspozīcijā izstādē “Auto 2019” vēlreiz varēs apskatīt apvidnieku “Lamborghini Urus”.
Dinamiskā “Škoda Scala”
Baltijas mēroga pirmizrādi 12. aprīlī izstādē “Auto 2019” piedzīvos “Škoda Scala”, kas ir kā vidutājs starp klasisku hečbeku un universāli, līdzīgi kā “Audi A3 Sportback”. «Škoda» ir panākusi, ka “Scala” interjera tilpums ir praktiski tāds pats kā klasi augstākajam «Škoda Octavia» modelim. “Škoda Scala” ir viens no lielākajiem bagāžas nodalījumiem šajā tirgus segmentā. Turklāt šis ir pirmais “Škoda” sērijveida modelis, kas demonstrē markas turpmāko eksterjera un interjera dizaina valodu, kurā izmantoti augstākas kvalitātes apdares materiāli un ir pieejams arī digitālais mērinstrumentu panelis.
Sportiskais “Hyundai i30 Fastback N”
Trešais automobilis, kam pirmajā izstādes dienā būs Baltijas mēroga pirmizrāde, ir sportiskais “Hyundai i30 Fastback N” modelis. Šim automobilim ir kompakto automobiļu segmentā unikāls virsbūves tips – fastbeks, kas apvieno četrdurvju kupejas siluetu ar hečbeka praktiskumu. Turklāt tas ir “N” modifikācijā, kas ir “Hyundai” abreviatūra sportiskajām versijām, līdzīgi kā “GTI” un “RS” attiecīgi “VW” un “Škoda”.
“Hyundai i30 Fastback N” ir aprīkots ar divlitru turbopūtes benzīna dzinēju, kas attīsta līdz pat 275 zirgspēku jaudu. Sportiskais automobilis no vietas līdz 100 km/h paātrinās 6,1 sekundē, bet tā maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ir ierobežots pie 250 km/h atzīmes.
Robustie bezceļnieki – “Jeep Wrangler” un “Suzuki Jimny”
Izstāde “Auto” ir īpaši piemērota, lai vienuviet klātienē salīdzinātu dažādus jaunos automobiļus. Viens no interesantākajiem šādiem “pāriem” būs nesen Latvijas tirgū nonākušie jaunās paaudzes apvidus automobiļi “Jeep Wrangler” un “Suzuki Jimny”. Šie apvidnieki vizuāli praktiski pilnībā līdzinās saviem nu jau leģendārajiem priekštečiem, tomēr tehnoloģiski ir principāli jauni. Abi robustie bezceļnieki ir izcili piemēroti piedzīvojumu meklētājiem.
Sīvie japāņu sāncenši – “Toyota RAV4” un “Honda CR-V”
Tiem, kuriem apvidus automobilis ir nepieciešams braukšanai ikdienā, izstādē “Auto 2019” būs iespēja salīdzināt sīvos japāņu sāncenšus – jaunās paaudzes “Toyota RAV4” un “Honda CR-V”, kas tagad abi ir pieejami arī hibrīda versijā. Tikmēr sportisko apvidnieku cienītāji izstādē Ķīpsalā varēs novērtēt ne tikai “Lamborghini Urus”, bet cenas ziņā daudz pieejamākos “Škoda Kodiaq RS” un “SEAT Ateca Cupra”.
Titula “Gada komerctransports 2019” ieguvējs – “Opel Combo”
No titulētajiem jaunajiem automodeļiem izstādē būs jaunais “Opel Combo”, kas ieguvis prestižo titulu “Gada komerctransports 2019” (IVOTY 2019). Ķīpsalā šis automobilis būs eksponēts modifikācijā “Life”, kas ir piemērota kuplām ģimenēm un paredz līdz pat septiņām sēdvietām.
Pārgriezts “Nissan Leaf” elektromobilis
Ņemot vērā, ka elektromobiļi ir neizbēgama nākotne, viens no interesantākajiem eksponātiem, kurā izmantotās tehnoloģijas varēs izpētīt ar neapbruņotu aci, būs pa diagonāli uz pusēm pārgriezts “Nissan Leaf” elektromobilis hallē “Jauni auto”. Šī neparastā uzdevuma izpildei bija nepieciešams pusotrs mēnesis, turklāt, kā norāda uzdevuma veicēji, pats izaicinošākais bija izdarīt visu tā, lai elektromobilim darbotos visas iekārtas un ar to būtu iespējams arī braukt.