Šogad konkursam tika pieteikti 333 pasākumi savā starpā sacenšoties 83 vadošajām aģentūrām no 26 valstīm: Ķīnas, ASV, Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Brazīlijas, Itālijas, Francijas un daudzām citām valstīm. Savus darbus bija iesnieguši pasaules vadošie zīmoli, kā Google, Ferrari, un pat valstis bija pieteikušas savus Expo paviljonus, kā arī FIFA Pasaules čempionāta atklāšanu. Visi konkursa darbi tika vērtēti ne tikai pēc to radošā izpildījuma, cik inovatīva ir ideja, bet arī spējas pielietot līdz šim neredzētus risinājumus, tai skaitā jaunākās tehnoloģijas, stratēģiskās komunikācijas un daudziem citiem kritērijiem.
Producente Inese Lukaševska atzīst, ka sajūta uzvarot pasaulē prestižākajā pasākuma industrijas konkursā, turklāt ceturto gadu pēc kārtas, pāršķirot jaunu lapaspusi Latvijas vēsturē, ir kā iegūstot Grammy balvu mūzikas industrijā vai Oskaru kinematogrāfijā.
«Mums ir jākonkurē ar pasaulē lielākajiem zīmoliem un šajā konkursā finālistu vidū nav sliktu darbu. Žūrijai ir jāizvēlas starp izcilu un spīdošu darbu. Mums pretī stājās konkurenti, turklāt mājinieki, kuru pasākumu apmeklētāju skaits un budžets mērāms miljonos. Tai skaitā, kuri sadarbojas ar populārākā seriāla veidotājiem «Emīlija Parīzē». Latvija nevar un nekad nespēs konkurēt ar rietumvalstu budžetiem. Lai arī nauda nav galvenais kritērijs, tai ir nozīme, lai radītu vērienīgus projektus un vienā personā nebūtu jāapvieno scenogrāfa, dekoratora, režisora, sagādnieka un krāvēja funkcijas. Lai mūs pamanītu ir jāstrādā daudzas reizes vairāk, ir jārada idejas, kas pārsteidz, izbrīna, šokē, liek elpai aizsisties. Turklāt šīm idejām ir jābūt ne tikai ar globālu aktualitāti, bet primāri ar jēgu», stāsta Inese Lukaševska, piebilstot, ka vēl joprojām nav sapratusi, kā tas ir izkonkurēt konkursā pasaules slaveno zīmolu «Ferrari» un pat «Fifa» Pasaules čempionātu futbolā.
Aģentūras Luka uzvarēja konkursā kategorijā «Proprietary format» ar AS Balta rīkoto iekšējās komunikācijas pasākumu Ēdenes dārzs. Pasākuma ideja bija vairāk kā 500 uzņēmuma darbiniekiem sniegt iespēju nokļūt vietā no kuras neviens neatgriežas – paradīzē. Sajūtās, atmosfērā, dizainā, pārceļot skatītājus uz pasauli, kur valda dzīve bez riska. Lai atgriežoties apdrošinātāji spētu pārliecināt klientus – arī uz zemes var būt dzīve bez riska, ja vien sevi pasargā. Konkursā Inesei Lukaševskai izdevās pārspēt gan Fifa, gan Ferrari, Deloitte un citus pasaules zīmolus.
«Šogad konkurence bija neprātīga. Mums pretī stājās projekti, kuri tiek realizēti Milānā, Romā, Ņujorkā, Madridē un daudzās citās vietās. Kategorija ir vēl papildus sarežģīta ar to, ka tajā īpaši tiek vērtēts radošums, neordināra domāšana, nestandartums, kas spēs pārsteigt dažādu tautību žūriju ar uztveres, mentalitātes un kultūras atšķirībām. Taču tas, ka mums izdevās pārspēt pat Ferrari ir prātam neaptverami. Esmu neprātīgi pateicīga žūrijai, primāri, ka visu šo grandu vidū nolēma uzvaru atdot mums un otrs par tiem daudzajiem komplimentiem, kurus dzirdēju gan no pasaules preses, gan ekspertu žūrijas. Ka pateicoties šādiem darbiem tiek mainīts skatījums ne tikai uz cilvēka spējām, bet arī reģiona potenciālu,» atzīst Inese Lukaševska.