• Ievērojami audzis Porsche tirdzniecības apjoms – zināmi populārākie modeļi

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    26. aprīlis, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    2021. gada pirmajā ceturksnī vācu sporta automašīnu ražotājs Porsche AG sasniedza vērā ņemamu tirdzniecības apjoma izaugsmi, kopumā klientiem visā pasaulē piegādājot 71 986 automobiļus, kas ir par 36% vairāk nekā pērn šajā pašā periodā, norādīts uzņēmuma paziņojumā.

    Porsche klientu pieprasītākais modelis šā gada sākumā bija kompaktais Macan, kas piegādāts 22 458 vienībās. Tam seko dinamiskais Cayenne ar 19 533 vienībām un leģendārais sporta auto 911, kam šajā gadā visā pasaulē pārdoti jau 9133 eksemplāri. Līdzvērtīgu skaitu vienību – 9072, piegādāja arī pirmajai pilnībā elektriskajai Porsche automašīnai – Taycan.

    Pasaulē netrūkst cienītāju arī sporta automobiļiem ar tuvāk spēkrata vidusdaļai novietotu opozītmotoru. Šogad pie klientiem nonākuši jau 6190 Boxster un 718 Cayman modeļi. Savukārt Panamera trīs mēnešos pārdota 5600 eksemplāros.

    Tikmēr Latvijā saskaņā ar CSDD datiem 2021. gada pirmajā ceturksnī reģistrēti 60 jauni Porsche automobiļi, kas ir par 28% vairāk nekā pērnā gada sākumā. Turklāt Porsche ir vienīgais zīmols Premium segmentā, kas uzrāda pieaugumu 2021. gadā.

    Pircēju iecienītākais Porsche modelis šā gada sākumā bija Cayenne, kam pārdoti 27 eksemplāri. Tam seko pilnībā elektriskais Taycan ar 12 vienībām un trešo vietu ieņem Macan, kuru iegādājušies 11 pircēji. Tāpat reģistrēti arī seši jauni Panamera un četri 911 automobiļi.

    “Līdzīgi, kā citviet pasaulē, arī Latvijā Porsche pirmais ceturksnis aizritējis ļoti veiksmīgi. Mūsu zīmols jau vēsturiski ir viens no Premium segmenta tirgus līderiem. Līdzās pašsaprotamai Cayenne popularitātei, ļoti iepriecina arī pilnībā elektriskā Taycan pārdošanas apjomi, jo pēc pirmā ceturkšņa auto reģistrācijas datiem, tieši šis ir viens no pārdotākajiem elektroauto Latvijā,” norāda Porsche Latvija centra vadītājs Ivars Norvelis.

    Porsche lielākais tirdzniecības reģions joprojām ir Ķīna. 2021. gada pirmajā ceturksnī sporta automašīnu ražotājs šajā tirgū piegādāja 21 991 automobili, kas ir par 56% vairāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada.

    Pozitīvā tendence turpinājusies arī Āzijas un Klusā okeāna, Āfrikas un Tuvo Austrumu reģionos, kur piegādāto automašīnu skaits audzis par 46%, ietverot 32 129 automobiļus. Porsche tirdzniecība būtiski palielinājusies arī ASV – piegādātas 17 368 sporta automašīnas jeb par 45% vairāk nekā pērn. Eiropā piegādāto automobiļu skaits sasniedza 19 389, kas ir kāpums par 16%. Savukārt Vācijā reģistrēta izaugsme par 14% – līdz 5957 piegādātām automašīnām.

    “Mēs esam ārkārtīgi priecīgi, ka Porsche klientu kopiena turpina palielināties visā pasaulē,” norāda Porsche AG par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens. “Šo lielisko rezultātu sasnieguši jau labi iepazīti modeļi apvienojumā ar jaunākajiem papildinājumiem mūsu produktu klāstā, tostarp ar pilnībā elektriskā Taycan jaunā modeļa variantiem. Pateicoties mūsu zīmola pievilcībai un nemainīgajai ilgtspējas stratēģijai, mēs varam atskatīties uz ļoti veiksmīgu gada sākumu,” tā fon Platens.

    Pieprasījums pēc Porsche modeļiem pirmajā ceturksnī apstiprina sporta automašīnu ražotāja optimistiskās prognozes 2021. gadam kopumā. “Arī pasūtījumu skaita pieauguma dinamika saglabājas ļoti laba. Turpmākajos mēnešos mēs ar saviem sporta automobiļiem piepildīsim vēl daudzu klientu sapņus,” piebilst fon Platens.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē