Saskaņā ar ziņojumu no 2017. līdz 2022. gadam «Hyundai» CO2 emisiju samazinājis no 193,25 līdz 187,65 g/km, savukārt reālo degvielas patēriņu uzlabojis no 8,22 līdz 8,08 l/100 km.
«EPA Automobiļu tendenču ziņojums ir svarīgs barometrs, kas atspoguļo nozares progresu degvielas ekonomijā, un mēs lepojamies, ka šī gada dati uzskatāmi atklāj mūsu sasniegumus šajā jomā,» saka Hosē Munjoss, «Hyundai Motor Company» prezidents un globālais direktors, kā arī «Hyundai Motor North America» prezidents un vadītājs.
«Mēs esam līderi gan oglekļa emisijas, gan degvielas patēriņa samazināšanā un turpinām virzību uz elektrifikāciju. Mēs uzskatām, ka tas ir svarīgs solis, lai palīdzētu cilvēcei samazināt ietekmi uz vidi, un plānojam 2024. gadā palielināt hibrīda un elektroauto pārdošanas apjomu.»
«Hyundai» ir apņēmības pilns realizēt savus elektrifikācijas plānus un šobrīd piedāvā 10 elektriskos, hibrīda, uzlādējamā hibrīda un ūdeņraža modeļus, tostarp pieprasītos «IONIQ 5» un «IONIQ 6» un pilnīgi jauno «KONA Electric». Pērn elektroauto veidoja 7% «Hyundai» pārdošanas apjoma, un, salīdzinot ar 2022. gadu, to noiets palielinājies par 103%. «Hyundai Motor Company» plāno globāli ieviest vairāk nekā 17 jaunus akumulatora elektroauto un līdz 2030. gadam iekarot 7% pasaules elektromobiļu tirgus.
Saskaņā ar EPA ziņojumu kopumā nozarē jaunu transportlīdzekļu CO2 emisijas un degvielas ekonomijas rādītāji piedzīvojuši lielākos uzlabojumus pēdējos deviņos gados, automobiļiem sasniedzot rekordzemu CO2 emisiju un rekordlielu degvielas ekonomiju. Provizoriskie dati liecina, ka šāda tendence turpināsies – abi rādītāji 2023. modeļa gadā uzlabosies vēl vairāk.