Vizuālās identitātes idejas autors ir zviedru mākslinieks Daniels Karlmacs, kurš ir slavens ar pasaulē populārā projekta 365 dienu izaicinājums realizāciju, kurā, izmantojot simbolismu un radoši izmantojot telpu un ģeometriju, radīja jaunus un atraktīvus logotipus.
Kluba jaunās identitātes izstrādes procesā, kas ilga apmēram gadu, bija iesaistīti gan kluba pārstāvji, gan arī dizaina speciālisti.
“Es teikšu tā – patiešām forši. Manā skatījumā nav vairs jūtama tā sasaiste ar aizgājušajiem laikiem. Jaunais logo ir kā vairogs – ar tādu varam arī uzvarēt! Jaunais logo ir tiesām labs!" saka mūziķis Intars Busulis.
Rīgas Dinamo jauna logotipa pamatelementi ir trīs zvaigznes, vairogs un divi burti – DR. Atkarībā no logotipa pielietojuma, tas tiks papildināts arī uzrakstu DINAMO RĪGA. Logotipā iekļautajam vairogam un trīs zvaigznēm ir simboliska nozīme, bet integrētie burti DR veido ģeometrisku režģi, kas simbolizē stabilitāti, dinamismu, spēku un vienotību.
Logotips ir izstrādāts atbilstoši mūsdienu moderna zīmola prasībām un lai tas būtu ērti pielietojums uz dažādām virsmām ar dažādiem izmēriem, neatkarīgi no pielietojuma veida. Jaunais logotips veiksmīgi iekļaujas mūsdienu dinamiskajā un modernajā zīmolu sistēmā.
Ar identitātes maiņu klubs vēlas vēlreiz pasvītrot sporta būtību un akcentēt tā pamatvērtības – veselību, godīgumu, pievilcību un emocijas.
Jaunā identitāte simbolizē kluba turpmākās attīstības vīziju, vienlaicīgi akcentējot Latvijai nozīmīgu simbolu izmantošanu.
“Mēs vēlamies kluba turpmāku attīstību, stabilitāti un izaugsmi. Kluba jaunā identitāte simbolizē mūsu vēlmi sasniegt šos mērķus ar mūsu darbu, attieksmi un vēlmi vienmēr cīnīties Jaunais logo nozīmē mums arī piederības un kopības sajūtu, kas dos mums papildus spēku turpināt iesākto ceļu. Esmu ļoti gandarīts un vēlos pateikties visiem, kas ieguldīja darbu, laiku un enerģiju šo pārmaiņu veidošanā!'' saka AS Dinamo Rīga padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.
“Jaunais logo ir tīrs, sakopts un sabalansēts. Tas viegli nolasās ātrā kustībā un no ievērojama attāluma. Es teiktu, ka iepriekšējais bija par daudz “iztamborēts”, ar pārāk daudz liekām detaļām. Jaunā logo stūrainums un asie leņķi iedod sajūtu par raksturu mērķtiecību. Ceru, ka jaunais logo iesēs kādu papildu apņēmību arī pašiem formas valkātājiem,"reklāmas speciālists uzskata Ēriks Stendzenieks, Latvian Art Directors Club dibinātājs.