Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam 2025. gadam!
ABONĒT!
  • Franču versija par lielisku ģimenes auto – modernizētais «Renault Espace»

    Ģimenes auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    20. marts
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Jaunais «Renault Espace» pārņem zīmola atjaunoto dizaina valodu, lai izpaustos ar mūsdienīgāku stilu un spilgtāku raksturu. Pārstrādātā priekšpuse un aizmugure, jauniem gaismas paraksti un jaunā virsbūves krāsa liek jau no pirmā skatiena ievērot tā personību un klātbūtni.
    Pamatā ir modulārā CMF-CD platforma, kas izstrādāta Renault premium klāstam un nodrošina salona plašumu – eksterjera garums ir 4,74 metri, savukārt interjera garums līdz pat trešajai rindai ir 2,78 metri.Otrās rindas sēdekli var pabīdīt par vairāk nekā 22 cm, turklāt to var atgāzt četros leņķos: 25°/27°/29° un 31°.  Aizmugurējiem pasažieriem ir plaša telpa ceļgaliem līdz pat 321 mm un sēdvietas pozīcija, kas ir ērta tālos braucienos.
    Trešajā rindā (septiņvietīgajā versijā) ir divi papildu sēdekļi, kurus atsevišķi var ielocīt bagāžas nodalījuma grīdā. Šajā rindā ceļgaliem ir 128 mm telpa. Pasažieri var ērti iekāpt un izkāpt, izmantojot funkciju Easy Access, ar kuras palīdzību otro rindu pabīda uz priekšu par 260 mm un sagāž uz priekšu atzveltni. Katrā sēdvietā ir drošības siksna ar spriegotāju, apgaismojums griestos ar skārienjutīgu slēdzi, kā arī USB-C uzlādēšanas pieslēgvieta.Jaunie dienas gaitas lukturi pus dimanta formā – jaunā Renault Espace apgaismojuma identitāte buferī – ir unikāli gan dienā, gan naktī.
    Jaunie trapeces formā noslīpinātie galvenie lukturi piešķir šim automobilim dzīvu izteiksmi. Standarta aprīkojumā ir Adaptive LED vision tehnoloģija, savukārt Matrix LED vision tehnoloģija ir papildu iespēja. Šo pēdējo funkciju aktivizē automātiski, un tā vadītājam uzlabo redzes komfortu, neietekmējot citus autovadītājus uz ceļa.Tāpat kā Renault Rafale aizmugurējo lukturu iekšējam dizainam iedvesma gūta no tangram mozaīkām (septiņām ģeometriskām formām). Ja lukturi ir ieslēgti, tās pārsvarā ir sarkanas, taču izslēgtā veidā atgādina peldošus pelēkus ledus gabaliņus.

    Tam ir ne tikai jaunais Baltic zilpelēkais krāsojums, bet arī vislielākais Solarbay stikla jumts Renault klāstā un ekskluzīvs Light smilšpelēka toņa interjers.

    Jaunajam Espace ir full hybrid E-Tech 200 ZS piedziņa, kas savienota ar intelektisko automātisko vairāku režīmu dogbox pārnesumkārbu bez sajūga.

    Šī pārnesumkārba ar jaunu programmatūru ir atsaucīgāka, plūstošāk pārslēdz ātrumus un nerada pārrāvumus ātruma samazināšanas vai palielināšanas laikā.

    Full hybrid E-Tech 200 ZS piedziņai ir trīs cilindru 1,2 litru benzīna dzinējs ar turbokompresoru, kas attīsta 130 ZS (96 kW) jaudu un griezes momentu 205 Nm, kā arī divi elektromotori.

    ·         Galvenajam elektromotoram ir 50 kW jauda (70 ZS un 205 Nm griezes moments), to baro ar 2 kWh/400 V litija jonu akumulatoru. Šis motors paredzēts elektriskajai braukšanai.

    ·         Sekundārais elektromotors jeb HSG augstsprieguma starterģenerators (25 ZS rada 50 Nm griezes momentu) iedarbina iekšdedzes dzinēju un pārvalda pārnesuma pārslēgšanu.

    Jau tagad atbilstot topošajam Euro 6 Bis izmešu standartam, full hybrid E-Tech 200 ZS piedziņai standartā ir 4,8 litru/100 km degvielas patēriņš (108 g CO2 uz km, gaidāma akreditācija), kas ar pilnu tvertni bez uzlādes nodrošina sniedzamību līdz pat 1100 kilometriem.

    Satura mārketings

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē