• FOTO: Zilo džinsu automobilis, kas ir paredzēts visam – šis ir jaunais «Renault 4»

    Auto
    Santa.lv
    Santa.lv
    15. oktobris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Automašīna «Renault 4» joprojām ir patiesa ikona, kas dzimusi, reaģējot uz vērienīgajām sociālajām pārmaiņām 60. gados, kad cilvēki pārcēlās no laukiem uz pilsētu, radās vidusšķira un izcēlās jaunā sieviešu loma. Tā bija automašīna ikvienam un jebkuram nolūkam – brīvības simbols.

    1956. Renault ir rosīgs strops. Izpilddirektors Pjērs Dreifuss (Pierre Dreyfus) nupat ir izteicis savu slaveno frāzi: Dodiet man kaut ko ar apjomu! Viņš nerunāja par Estafette, kas jau bija ceļā un tika laists klajā trīs gadus vēlāk, bet gan par pavisam citu automašīnu – Renault 4 jeb 4L, kā to entuziasti pazīst vēl šodien.

    Jāteic, ka tolaik autobūves nozare bija īpaši stūrgalvīga un gandrīz pilnībā balstījās uz vienu koncepciju – trīs kastu modeli ar dzinēju aizmugurē. Pjērs Dreifuss vēlējās pavisam ko citu. Viņš vēlējās, lai automobilis atspoguļotu sabiedrības mainīgo seju, lai tas būtu nākotnes automobilis. Tam bija jābūt universālam. Tam bija jābūt brīvības sinonīmam. Un tam bija jābūt automobilim, kas piemērots gan pilsētām, gan laukiem, gan darba dienām, gan brīvdienām, gan darbam, gan atpūtai, gan vīriešiem, gan sievietēm.

    Misija izpildīta! Renault 4 atceras kā daudzfunkcionālu automašīnu, funkcionālu un vienkārši vadāmu. Automobilis bija ne tikai vienkāršo iedzīvotāju, pilsētnieku un lauksaimnieku, pasta un žandarmērijas, bet arī autosporta un rallija izvēle, un tas ieguva slavu arī autosportā un rallijā. Kad Pjērs Dreifuss runāja par Renault 4, viņš to salīdzināja ar džinsiem. Tas bija izturīgs, noderīgs un stilīgs. Automobilis bija saistošs visiem dzimumiem, vecumiem un pat sociālajiem šķirām.

    Renault 4 ir stāsts par veiksmes stāstu Francijā un visā pasaulē. Tas bija automobilis, kas savas karjeras laikā sasniedza patiesi fenomenālus pārdošanas rādītājus – 30 gadu laikā tas tika pārdots 8 135 424 eksemplāros piecos kontinentos un vairāk nekā simts valstīs, tādējādi kļūstot par pasaulē vispārdotāko Renault modeli. Renault 4, kas ražots Eiropā (Beļģijā, Spānijā u. c.), Dienvidamerikā (Argentīnā, Kolumbijā, Peru u. c.), Āfrikā (Alžīrijā, Marokā, Dienvidāfrikā u. c.) un pat Okeānijā, ir ceturtais visu laiku pārdotākais automobilis. Nav pārsteidzoši, ka tas ir kļuvis par starptautisku kultūras ikonu. Renault 4 E-Tech Electric nav pārsteigts par šiem panākumiem.

    Elektriskā revolūcija, kas sasniedzama ikvienam

    Renault 4 E-Tech Electric atspoguļo Renault atkārtoti apstiprināto apņemšanos paātrināt enerģijas pāreju visā Eiropā, ieviešot elektriskos transportlīdzekļus. Šim nolūkam automobilis piedāvā virkni pilnībā elektrisku transportlīdzekļu visām vajadzībām un dažādiem izmantošanas veidiem. Renault 4 E-Tech Electric ieņem dabisku vietu B segmentā, tieši virs Renault 5 E-Tech Electric. Nedaudz lielāks un ietilpīgāks nekā Renault 5 E-Tech Electric, tā novietojums ir līdzīgs Captur attiecībā pret Clio. Renault 5 E-Tech Electric ir paredzēts pilsētas klientiem, savukārt Renault 4 E-Tech Electric ir paredzēts plašākai auditorijai, lai ikvienu, tostarp jaunās ģimenes, pievērstu elektriskajiem transportlīdzekļiem.

    Atjaunotas ambīcijas

    Sākotnējo Renault 4 var raksturot ar vienu vārdu: daudzpusība. Trīsdesmit gadus pēc karjeras beigām šis vārds ir tikpat atbilstošs. Šodien Renault 4 E-Tech Electric – Renaulution automašīna – pievienojas Renault elektriskajam klāstam kā automašīna visām vajadzībām. Automobiļa ambīcijas atspoguļo dizaina koncepcija: pēc iespējas plašāk atspoguļot klientu lietojumu.

    Tāpēc tas ir paredzēts gan ikdienas vajadzībām, gan brīvdienām un atpūtai. Tas ir ideāli piemērots gan individuālai braukšanai, gan ceļošanai ar ģimeni, izmantojot bagāžnieku gan parastā, gan intensīvā režīmā. Tas, protams, ir sākotnējā R4 mantojums. Tāpat kā tā priekšgājējs, arī Renault 4 E-Tech Electric skatās ilgtermiņā ar jaunu ambīciju - ļaut ikvienam iepazīt elektromobiļu iespējas. Tas ir 21.gadsimta zilo džinsu automobilis, kas ir paredzēts visam. Tas ir gatavs braukšanai pa pilsētu un laukiem, kalniem un automaģistrālēm.

    Demonstrējot savu daudzpusību, Renault 4 E-Tech Electric apvieno izcilu bagāžas nodalījuma ietilpību ar šajā segmentā jaunu modulāru izkārtojumu. Tajā ir 420 klitru ietilpība, zems kravas nodalījuma slieksnis, atjautīgi glabāšanas nodalījumi, salokāms aizmugurējais sēdeklis un salokāms pasažiera sēdeklis – pirmais Renault elektromobilis! Viss, kas nepieciešams jebkuram nolūkam! Tajā pašā laikā palielinātais klīrenss un uzlabotā paplašinātā saķeres vilces kontroles sistēma nodrošina komfortablu braukšanu gan uz asfalta, gan pa bedrainiem ceļiem.

    Visas šīs funkcijas, kā arī rekordlielo salona telpu, zemo smaguma centru, noturību uz ceļa, One Pedal (Viena pedāļa) funkciju un līdz pat 400 km diapazonu bija iespējamas, pateicoties speciālajai AmpR Small platformai, kas ir vienīgā šāda veida platforma Eiropā. Šī platforma, kas tiek koplietota ar Renault 5 E-Tech Electric, nodrošina būtiskas izmaksu priekšrocības, neupurējot klientu intereses. Renault 4 E-Tech Electric ir kompakts automobilis, kas jums ir nepieciešams, lai sastrēgumos un garos ceļojumos saglabātu sirdsmieru.

    Universālai lietošanai piemērots izmērs

    Renault 4 E-Tech Electric ir ideāli piemērots B segmenta augstākās klases transportlīdzeklim. Kompakts, elektrisks un daudzpusīgs transportlīdzeklis.

    • Garš, tomēr kompakts 4,14 m garš automobilis ierindojas starp Clio (9 cm īsāks) un Captur (9 cm garāks).
    • Riteņu bāze ir pagarināta līdz 2,62 m, lai palielinātu iekšējo telpu.
    • Platums joprojām ir mērens – 1,80 m, kas ir pietiekams, lai bez grūtībām pārvietotos pa pilsētu.
    • Tā augstums ir 1,57 m, kas ir līdzvērtīgs Captur. Galvenā atšķirība starp abām automašīnām ir klīrenss. Renault 4 E-Tech Electric klīrenss ir 18,1 cm, kas ir par 1,2 cm lielāks nekā Captur.

    Aprīkots daudzpusībai

    Galvenais Renault 4 E-Tech Electric modelis, kas pretendē uz daudzpusību, apvieno 52 kWh akumulatoru ar 110 kW motoru, kas ļauj nobraukt līdz 400 km pēc WLTP.

    52 kWh litija jonu akumulatorā izmantota NMC (niķeļa un mangāna kobalta) tehnoloģija, kas nodrošina vislabāko enerģijas blīvumu mūsdienu tirgū. To veido četri lieli moduļi vienā korpusā. Šī vienkāršotā arhitektūra nodrošina par 20 kg mazāku masu, salīdzinot ar ZOE. Tā rezultātā akumulatora svars tagad ir mazāks par 300 kg.

    Renault 4 E-Tech Electric 110 kW (150 ZS / 245 Nm) motors, kas ir tieši balstīts uz Megane E-Tech Electric un Scenic E-Tech Electric motoru, ir tāds pats kā Renault 5 E-Tech Electric motoram. Ar šo motoru Renault 4 E-Tech Electric paātrinās no 0 līdz 100 km/h mazāk nekā 8,5 sekundēs un no 80 līdz 120 km/h mazāk nekā 7 sekundēs. Maksimālajam ātrumam ir elektronisks ierobežojums – 150 km/h.

    Visas Renault 4 E-Tech Electric versijas ir aprīkotas ar 11 kW maiņstrāvas divvirzienu lādētāju, kas sniedz automašīnai vēl lielāku pārvietošanās brīvību, jo ar to var doties uz jebkuru Eiropas pilsētu.

    110 kW/52 kWh konfigurācijā Renault 4 E-Tech Electric ir arī 100 kW līdzstrāvas lādētājs, ko var pieslēgt ātrās uzlādes punktiem, īpaši uz automaģistrālēm. Uzlādes laiks ir šāds:

    • 11 kW maiņstrāva: no 10 līdz 100 % 4 stundās 30 minūtēs;
    • 100 kW līdzstrāva: no 15 līdz 80 % 30 minūtēs.

    Renault 4 E-Tech Electric ir pieejams arī konfigurācijā ar 90 kW (120 ZS/225 Nm) motoru un 40 kWh akumulatoru. Šajā gadījumā tas tiek piegādāts ar iebūvētu līdzstrāvas lādētāju, kura jauda ir 80 kW. WLTP diapazons pārsniedz 300 km, un uzlādes laiks ir šāds:

    • 11 kW maiņstrāva: no 10 līdz 100 % 3 stundās 30 minūtēs;
    • 80 kW līdzstrāva: no 15 līdz 80 % 30 minūtēs.

    Šo klāstu īpaši veicina divas funkcijas: reversīvs siltumsūknis, kas noder gan vasarā, gan ziemā (skat. 20. lpp.) un aktīvie režģa slēģi (atkarībā no valsts) aiz priekšējā bufera.

    Divvirzienu uzlāde

    Renault 4 E-Tech Electric ir otrais Renault klāsta transportlīdzeklis, kas tiek piegādāts ar jauno 11 kW maiņstrāvas divvirzienu lādētāju. Tas ietver funkcijas V2L (no transportlīdzekļa uz slodzi), lai savienotu 220 V ierīci ar transportlīdzekļa akumulatoru, un V2G (no transportlīdzekļa uz elektrotīklu), lai padotu elektroenerģiju atpakaļ tīklā un ietaupītu līdz pat 50 % no mājas uzlādes. Tādējādi Renault 4 E-Tech Electric kļūst par enerģijas ekosistēmas dalībnieku, jo īpaši izmantojot Mobilize sniegtos pakalpojumus.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē