Tas ir pirmais Stenders jaunā koncepta veikals Rietumeiropā. Tā interjers 150 m2 platībā veidots pēc Ziemeļu dabas oāzes koncepta, akcentējot ilgtspēju un dabīgas izcelsmes sastāvdaļas. Līdz šim lielākais zīmola veikals ir izvietots tirdzniecības centrā Main-Taunus Zentrum, Frankfurtē pie Mainas.
Tādējādi uzņēmums turpina starptautisku biznesa paplašināšanos, lai izvērstu zīmola produkcijas noieta tirgus.
«Vācijas kosmētikas tirgus ir viens no lielākajiem un attīstītākajiem visā Eiropā. Tas ir salīdzinoši konservatīvs ar augstāku lojalitāti, bet tai pat laikā atvērts inovācijām un jaunumiem, prasīgs un konkurētspējīgs. Esam patiesi lepni atvērt mūsu lielāko veikalu tieši Vācijā, Frankfurtē – tirgū, kas augstu vērtē kvalitāti, videi draudzīgus, ilgtspējīgus produktus, kā arī rūpes par cilvēku labbūtību. Mūsu apņemšanās piedāvāt augstvērtīgus produktus no dabīgas izcelsmes izejvielām, kas atbilst augstākajiem standartiem, saskan ar Vācijas klientu prasībām. Uzskatām, ka zīmola vērtības un piedāvājums harmoniski iekļausies Vācijas tirgū,» jaunatklātā tirgus īpatnības raksturo Stenders izpilddirektore Kristīne Grapmane.
Stenders salīdzinoši īsā laikā palielinājis savu klātbūtni vairākos tirgos. Kopš pērnā gada beigām uzņēmums atvēris sešus zīmola veikalus Tuvo Austrumu reģionā, divus kaimiņvalstī – Lietuvā, bet viens veikals atjaunots Latvijā.
Paredzams, ka uzņēmums paātrinās starptautisko biznesa ekspansiju, kā arī nostiprinās pozīcijas Āzijā, Eiropā, Tuvo Austrumu un ASV tirgos, ņemot vērā, ka par Stenders vairākuma akcionāru ir kļuvusi viena no pasaulē vadošajām privātā kapitāla investīciju kompānijām L Catterton.
«Mūsu vīzija ir ienest ziemeļniecisko domāšanu visās pasaules vannas istabās un rituālos. Zīmola veikali – vide, kur vislabāk spējam nodot zīmola izcelsmi, stāstu un produktus. Pieteikums Vācijas tirgū ir solis pretī straujākai izaugsmei un attīstībai globālā mērogā,» piebilst K. Grapmane.
Uzņēmums līdztekus e-komercijas kanālu attīstībai plāno palielināt veikalu skaitu dažādās valstīs saskaņā ar Ziemeļu dabas oāzes vīziju. Tās autors ir zīmola Boxetti dibinātājs, dizainers Rolands Landsbergs, kurš interjerā iekļāvis daudzveidīgās un spēkpilnās dabas elementus, lai simbolizētu Stenders sortimentu.
Stenders ražotie vannas rituālu un ķermeņu kopšanas kosmētikas produkti tiek eksportēti uz 30 valstīm, kas veido vairāk nekā 80 % no kopējās produkcijas. Zīmola produkti šobrīd ir pieejami ap 300 veikalos pasaulē, tajā skaitā Austrālijā, Saūda Arābijā, Katarā un Jordānijā, ko papildina vēl izplatīšanas ķēdes.