“Porsche World Road Show 2022” automašīnu klāsts:
“Boxster GTS 4.0”
Askētiska sporta automašīna, kas ļauj atslābt katru reizi, kad pārslēdz pārnesumu. Šis ir “Porsche”, kam nav vajadzīgs nekas vairāk, kā tikai brīvs ceļš — un, protams, vadītājs.
- Jauda: 400 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,0 sek.
- Maksimālais ātrums: 293 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 10,9 – 10,1 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 247 – 230 g/km
“Cayman GT4 RS”
“Cayman GT4 RS” ir ideāls sporta auto tiem, kam patīk sasniegt vairāk. Tiem, kuri jautātu, kāpēc gan neizmēģināt? Un tiem, kuri jautrību uztver pavisam nopietni un labāk sēdētu sporta sēdeklī, nevis ādas atpūtas krēslā.
- Jauda: 500 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,4 sek.
- Maksimālais ātrums: 315 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 13,2 – 13,2 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 299 – 299 g/km
- Jauda: 510 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,4 sek.
- Maksimālais ātrums: 320 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 13,0 – 12,9 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 294 - 293 g/km
- Jauda: 385 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,2 sek.
- Maksimālais ātrums: 293 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 10,8 – 10,3 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 245 – 233 g/km
- Jauda: 480 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,5 sek.
- Maksimālais ātrums: 307 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,3 – 10,8 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 257 – 245 g/km
- Jauda: 385 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,2 sek.
- Maksimālais ātrums: 293 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 10,8 – 10,3 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 245 – 233 g/km
- Jauda: 580 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 2,8 sek.
- Maksimālais ātrums: 320 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 12,3 – 12,0 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 279 – 271 g/km
- Jauda: 580 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 2,9 sek.
- Maksimālais ātrums: 320 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 12,5 – 12,1 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 284 – 275 g/km
- Jauda: 340 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 6,2 sek.
- Maksimālais ātrums: 245 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 12,5 – 11,5 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 283 – 259 g/km
- Jauda: 460 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,8 sek.
- Maksimālais ātrums: 270 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 14,1 – 13,3 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 319 – 301 g/km
- Jauda: 680 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,8 sek.
- Maksimālais ātrums: 295 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 4,1 – 3,8 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 92 – 87 g/km
- Jauda: 640 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,3 sek.
- Maksimālais ātrums: 300 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 14,1 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 319 g/km
- Jauda: 588 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,7 sek.
- Maksimālais ātrums: 250 km/h
- Elektrības patēriņš kombinētajā ciklā: 23,3 – 20,3 kW/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 439 – 504 g/km
- Jauda: 680 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,2 sek.
- Maksimālais ātrums: 260 km/h
- Elektrības patēriņš kombinētajā ciklā: 26,6 – 22,9 kW/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 0 g/km
- Jauda: 761 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 2,8 sek.
- Maksimālais ātrums: 260 km/h
- Elektrības patēriņš kombinētajā ciklā: 25,6 – 24,3 kW/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 0 g/km
- Jauda: 761 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 2,9 sek.
- Maksimālais ātrums: 250 km/h
- Elektrības patēriņš kombinētajā ciklā: 26,4 – 24,4 kW/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 0 g/km
- Jauda: 440 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,5 sek.
- Maksimālais ātrums: 272 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,7 – 11,3 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 265 – 255 g/km
- Jauda: 380 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,8 sek.
- Maksimālais ātrums: 259 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,7 – 11,1 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 265 – 251 g/km
- Jauda: 630 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,1 sek.
- Maksimālais ātrums: 315 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 13,2 – 12,8 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 298 – 290 g/km
- Jauda: 480 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 3,9 sek.
- Maksimālais ātrums: 300 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 13,1 –12,1 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 296 – 275 g/km
- Jauda: 440 Zs
- Paātrinājums 0–100 km/h: 4,3 sek.
- Maksimālais ātrums: 289 km/h
- Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 11,5 – 10,7 l/100 km
- CO2 saturs izplūdes gāzēs kombinētajā ciklā: 260 – 242 g/km
“911 GT3”
Devīze “911 GT3” modeļiem ir “Carpe secundum” – ķer sekundi jeb iegūsti maksimumu no katra mirkļa. Izstrādājot šo auto, “Porsche” ir pilnveidojis visu, kas veido sporta automašīnu: veiktspēja, papildu uzlabojumi, aerodinamika. Laiks šajā automašīnā lido vēja spārniem.
Citi lasa
“911 Carrera 4S Coupé”
Ilgtspējīgs dizains mūsdienu interpretācijā. Nepārprotamo “911 Carrera” siluetu vislabāk raksturo tā ikoniskās līnijas. Kopš 1963. gada tās ir kļuvušas par visu “Porsche” modeļu DNS sastāvdaļu.
“911 Targa 4 GTS”
Šarms, kas piemīt braucienam pa lielceļu ar atvērtu jumtu saulainā vasaras dienā, nav aizvietojams ar neko. Tā laikā var dzirdēt jaudīgā motora skaņu un tas padara ikvienu braucienu ar “911” kabrioletu tik īpašu. “Targa” jumta koncepcija iemieso ideālu drošības, komforta un dizaina kombināciju.
“911 Carrera GTS Coupé”
Elegants. Puristisks. Nepārprotams. Tā var raksturot ikoniskā “Porsche 911” siluetu. Tam ir raksturīgas skaidras dizaina līnijas, kā arī formas un funkciju vienotība.
“911 Turbo S Coupé”
“Porsche” inženieriem patīk runāt par visu laiku ideālāko sporta automašīnu ar neticamu veiktspēju, kas vienlaikus ir ērta un pilnībā piemērota ikdienas lietošanai. “911 Turbo” modeļi iemieso tieši šo.
“911 Turbo S Cabriolet”
Tradicionāli atlētiska forma no jebkura skatu punkta: ikkatrā tās detaļā ir redzams ilgtspējīga dizaina un mūsdienīga stila apvienojums.
“Cayenne”
“Cayenne” un “Cayenne Coupé” abas lepojas ar pārsteidzošu izskatu un iespaidīgu sniegumu, tajā pašā laikā nodrošinot līdz pat piecām sēdvietām. Tie ir gatavi jebkuram piedzīvojumam.
“Cayenne GTS”
Cilvēks vienmēr vēlas augt un attīstīties. Šī koncepcija deva iedvesmu arī “GTS” pilnveidei: “Porsche” uzlaboja šo modeļu dizainu un veiktspēju. Nu, tas ir dramatiskāks un spējīgāks nekā jebkad agrāk.
“Cayenne Turbo S Coupé”
“Cayenne Turbo S E-Hybrid” ir “Porsche” elektriskās veiktspējas tehnoloģiju (E-Performance) izcilākā izpausme. Šī automašīna izcili apvieno efektivitāti un nerimstošu jaudu.
“Cayenne Turbo GT Coupé”
“Cayenne Turbo GT” paātrina sirdspukstus jau no tukšgaitas režīma un rada autosporta emocijas uz atklātiem ceļiem, nodrošinot elpu aizraujošu un intensīvu braukšanu.
“Taycan GTS”
“Taycan” ir tīra “Porsche” elektriskā sporta auto izpausme. Pārsteidzošas proporcijas, ilgtspējīgs un uzreiz atpazīstams dizains, kas papildināts ar ideālu veiktspēju un ērtu lietošanu ikdienā.
Populārākie raksti
“Taycan Turbo”
Emocionāli uzlādēts un orientēts uz nākotni – tieši tāds ir “Taycan Turbo”.
“Taycan Turbo S”
Labākie brīži sportā ir pirmās sekundes pēc skrējiena, kad dvēsele ir pilnīgā līdzsvarā. Ar jaunajiem “Taycan Sport Turismo” modeļiem šo sajūtu var piedzīvot katru dienu.
“Taycan Turbo S Cross Turismo”
“Taycan Cross Turismo” ir piemērots dažādiem dzīves gadījumiem ar palielinātu aizmugurējo bagāžas nodalījumu un vēl ietilpīgāku salonu.
“Macan GTS”
Jaunais “Macan” izceļas tur, kur citi pazūd pūlī. Jauns, dinamisks un pilsētniecisks, ar plašu standarta aprīkojumu, modelim raksturīgām dizaina iezīmēm un, protams, tipisku “Porsche” veiktspēju.
“Macan S”
Dizains – skaidri izsmalcināts. Efektīva jauda un griezes moments. Aizmugurējā gaismas līnija piešķir pārliecinošu vizuālo izskatu. Tipisks “Porsche” DNS – priekšējie LED lukturi ar četru punktu gaismas strēli.
“Panamera Turbo S”
“Porsche” uzskata – jo vizionārāka ideja ir sākumā, jo aizraujošāka tā ir beigās. Tieši tā tas bija ar “Panamera”. Sporta automašīna četriem cilvēkiem ar iespaidīgu veiktspēju un komfortu.
“Panamera GTS”
Jau izstrādes posma pašā sākumā “Porsche” sev uzdeva vienu jautājumu: vai sportiskam sedanam tik tiešām vajadzētu izskatīties kā sedanam? “Panamera” uz šo jautājumu viennozīmīgi atbild ar nepārprotamu “nē”. Veselas trīs reizes.
“Panamera 4S Sport Turismo”
Vienalga, vai tā ir “Panamera Sports Saloon” vai “Panamera Sport Turismo” – siluets un proporcijas ir nepārprotamas. Sportisks, dinamisks, ar skaidrām kontūrām un spēcīgiem izliekumiem.