Vecais tilts pār Bruziles upi ir nojaukts un tā vietā tiek izbūvēta monolīta dzelzsbetona caurteka, kurai jau ir iebetonēta pamatu daļa. Būvdarbu laikā satiksme pār Bruzili organizēta pa apbraucamo ceļu.
Turpinās tilta pār Vadaksti atjaunošanas darbi, satiksme uz tilta notiek pa vienu kustības joslu.
Autovadītājiem, šķērsojot būvdarbu posmu, jārēķinās ar ievērojamiem satiksmes ierobežojumiem – patlaban tur atkarībā no veicamajiem darbiem ir astoņi reversās kustības posmi, kuros satiksmi regulē ar luksoforiem.
Braukšanas ātruma ierobežojums darbu vietā ir 50 km/h, platuma ierobežojums 2,75 m. Visa posma šķērsošanai nepieciešama pusotra stunda.
Jau vēstīts, ka autoceļa Butnāri–Saldus–Ezere (P105) veic ceļa segas pilno pārbūvi, izbūvējot salizturīgo kārtu, nesaistītu minerālmateriālu pamatu un asfaltbetona segumu divās kārtās; atjauno 1960. gadā celto tiltu pār Vadaksti, bet 1961. gadā būvētā tilta pār Bruziles upi vietā izbūvē monolītu dzelzsbetona caurteku.
Būvdarbu ietvaros posmā tiek pārbūvētas caurtekas, izrakti sāngrāvji. Pārbūvēs arī 16 autobusu pieturvietas un līdz sabiedriskā transporta pieturvietai “Ezere” izbūvēs jaunus ietves posmus.
Būvdarbus veic SIA Saldus ceļinieks par līgumcenu 12 236 156,18 eiro (ar PVN), ko finansē no valsts budžeta līdzekļiem. Pārbūves projekta autors ir SIA Firma L4, būvuzraudzību veic AS Ceļuprojekts. Darbus plānots pabeigt 2023. gada rudenī.