Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus (Justas Nekrošius) norāda: «Touareg jau no pašiem pirmsākumiem bijis Volkswagen modelis, kuram ir plašs un lojāls cienītāju loku. To pierāda šī gada Touareg modeļa panākumi – pārdošanas apjoms jau iepriekšpārdošanas laikā palielinājies vairāk nekā divas reizes. Jaunais modelis ir pievilcīgs mūsu klientiem, jo tam ir inovatīvi priekšējie un aizmugurējie lukturu risinājumi, premium interjera detaļas un dinamiska, turklāt videi draudzīga plug-in hibrīda piedziņa.»
Vairākas inovācijas – gan standarta, gan papildaprīkojumā
Premium modeļa standarta aprīkojumā ietilpst pārveidots, vēl intuitīvāks Innovision Cockpit ar centrālo skārienjutīgo ekrānu (displeja izmērs 38 centimetri jeb 15 collas) un jaunie IQ.LIGHT HD matrix priekšēji lukturi. Vairāk nekā 38 000 interaktīvu LED diožu projicē apgaismojumu tieši braukšanas joslā un izgaismo ceļu precīzāk nekā jebkad iepriekš.
Touareg R eHybrid modelī pieejama papildaprīkojumā iekļautā augsto tehnoloģiju funkcija Park Assist Pro, kas paredzēta automobiļa attālināti kontrolētai novietošanai stāvvietā. Tā ļauj kontrolēt iebraukšanu stāvvietā un izbraukšanu no tās ar viedtālruņa palīdzību, izmantojot Volkswagen lietotni. To var izmantot arī ļoti šaurās stāvvietās.
Izteiksmīgāks dizains
Modernizēto premium klases SUV iespējams uzreiz atpazīt pēc jaunā priekšpuses un aizmugures dizaina. Aizmugures dizainā tagad iekļauta nepārtraukta horizontāla LED josla aizmugurējiem lukturiem, un tajā iestrādāts Volkswagen logotips, kas izgaismots sarkanā krāsā.
Maksimāls braukšanas komforts un optimāla veiktspēja
Atkarībā no versijas, Touareg ir pieejams ar tādām inovatīvām balstiekārtas tehnoloģijām kā aktīvā šķērstabilizācijas sistēma (active roll compensation) un visu riteņu stūrēšana. Tādējādi premium klases SUV braukšanas dinamika tiek uzlabota vēl vairāk.
Piedziņas sistēmu izvēle – dīzeļdzinējs vai plug-in hibrīds
Atjaunotais Touareg Latvijā pieejams ar divām piedziņas sistēmu versijām. Iespējams izvēlēties no diviem turbodīzeļa dzinējiem un viena plug-in hibrīda. Dīzeļdzinēji pieejami ar 170 kW (230 ZS) un 210 kW (286 ZS) jaudu. Savukārt Touareg R eHybrid aprīkots ar trīs litru, sešu cilindru benzīna dzinēju ar turbokompresoru un elektromotoru, kopā attīstot 340 kW (462 ZS) jaudu. Tādējādi automobilis spēj no 0 līdz 100 km/h paātrināties 5,1 sekundē un sasniegt 250 km/h maksimālo ātrumu.
Visi šie dzinēji ir ārkārtīgi ekonomiski, un standarta komplektācijā savienoti ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu un 4MOTION pastāvīgo visu riteņu piedziņu.