«Terramar neapšaubāmi pacels CUPRA jaunos augstumos. Mūsu klāstā trūka lielāka apvidus auto, un tagad ar Terramar ienākšanu mūsu autosalonā mums tas ir,» nokomentēja Ruslans Vlasjuks, AUTOBRAVA Motors valdes loceklis. «Aicinām ikvienu apmeklēt CUPRA Garage Riga | AUTOBRAVA Motors Krasta ielā 42, lai noteikti notestētu un iepazītu jauno CUPRA Terramar, jo tāda otra nav!»
Efektīvas piedziņas sistēmas
Barselonā dizainētais atšķirīgi stilīgais Terramar tiks ražots Audi montāžas rūpnīcā Ungārijā, Ģērā.
4519 mm garajam (riteņu bāze ir 2681 mm), 1584 mm augstajam un 1863 mm platajam modelim ir pieejami pieci spēka agregāti. TSI benzīna, eTSI vieglā hibrīda un jaunākās paaudzes uzlādējamā hibrīda eHybrid dzinējs attīsta 150 līdz 272 ZS jaudu. Visi modeļi tiek komplektēti ar septiņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, bet versijām ar jaudīgākajiem dzinējiem ir arī 4Drive pilnpiedziņa.
Jaudīgākais saimē ir Terramar VZ. To paredzēts aprīkot vai nu ar 265 ZS (195 kW) benzīna dzinēju, vai ar 272 ZS (200 kW) uzlādējamo hibrīdu. To veido 1,5 litru TSI dzinējs, elektromotors un 19,7 kWh akumulators, ar kura resursiem pietiek, lai starp uzlādēm bezizmešu režīmā nobrauktu vairāk nekā 100 kilometrus.
Interjers vadītāja vajadzībām
Tāpat kā pārējiem CUPRA zīmola automobiļiem, arī Terramar ir sportiska stūre ar ātrumpārslēga lāpstiņām un ergonomiskiem dažādu funkciju slēdžiem. Sportiski kausveida sēdekļi ietilpst Terramar standarta aprīkojumā, lai dinamisku braukšanu pilnā apmērā izbaudītu visi vadītāji.
Jaunajā modelī ražotājs ir integrējis uzlabotu sistēmu vadības saskarni. Papildus virknei programmatūras jauninājumu tā ietver pilnībā digitālu instrumentu paneli un infoizklaides sistēmu ar 12,9 collu skārienekrānu centrā. Līdzās tam atrodas izgaismots retro stila slīdjoslas kontrolieris, bet braukšanas laikā vadītājam visu svarīgāko informāciju nodrošina viegli nolasāms projekcijas ekrāns.
Citi lasa
Uzņēmums neatkāpjas no saviem ilgtspējas mērķiem, tāpēc jaunajā modelī ir daudz inovatīvu materiālu. Piemēram, kausveida sēdekļi ir izgatavoti no polivinilhlorīda, bet to vidus segmentos iestrādāts audums no Seaqual šķiedrām. Tas ir materiāls, kura ražošanā tiek izmantoti jūrās, okeānos, pludmalēs un līdzīgās vietās savākti plastmasas atkritumi.
Braucēji savu digitālo sadzīvi, tai skaitā mūziku, navigācijas kartes un citas ar automašīnas ekosistēmu savietojamas funkcijas, uz Terramar var pārnest, izmantojot bezvadu Full Link sistēmu ar Apple CarPlay un Android Auto bezvadu savienojumu. Lai viedierīces vienmēr būtu gatavas darbam, Terramar ir 15 W bezvadu ātrās uzlādes tehnoloģija ar dzesēšanas funkciju.
Turpinot sadarbību ar skaņas ekspertiem no Sennheiser Mobility, CUPRA savā jaunajā modelī piedāvā izvēlēties jaunu augstākās kvalitātes 12 skaļruņu audio sistēmu.
390 W sistēmas konfigurēšanā izmantoti Sennheiser Concerto algoritmi un AMBEO tehnoloģija. Tā rūpīgi apstrādā visus skaņdarba komponentus, tai skaitā atsevišķus instrumentus, kā arī ieraksta telpiskumu, un vienmērīgi izkliedē mūziku pa visu salonu.
Četras atšķirīgas personības
Terramar aprīkojumā ietilpst jaunākās paaudzes Dynamic Chassis Control (DCC) aktīvā balstiekārta ar divu vārstu amortizatoriem, kas būtiski uzlabo dinamiku. Automobiļa raksturu var viegli mainīt izveidojot savu individuālo profilu vai ar četriem braukšanas režīmiem – Comfort, Performance, CUPRA (VZ versijām), Off-road (pilnpiedziņas versijām).
Abus Terramar VZ variantus var aprīkot ar Akebono sporta bremžu sistēmu. Tās sešu virzuļu suportiem ir lielāks diametrs, turklāt perforētie bremžu diski (375×36 mm pret standarta 340×36 mm) vēl vairāk uzlabo sportiskā SUV bremzēšanas spējas.
Tāpat Terramar aprīkojumā ietilpst jaunas drošības un komforta tehnoloģijas. To vidū ir prognozējošā kruīza kontrole, ceļojumu asistents, sānu un drošas izkāpšanas asistents, vadītāja modrības uzraudzība. Kā izvēles aprīkojums Terramar pieejama uzlabota pasažieru aizsardzība. Tā, balstoties uz dinamikas izmaiņām, kā arī informāciju no priekšējiem un aizmugurējiem radariem, spēj konstatēt nenovēršamu avāriju un maksimāli novērst sadursmes nevēlamās sekas.