Mazda CX-80 ir radīts un ražots Japānā, kas liecina par kvalitāti un uzmanību katrā detaļā. Modelis tiek piedāvāts ar 6 vai 7 sēdvietām. Lai gan tā garums ir gandrīz 5 metri, automobiļa virsbūves dizains ir veidots tā, lai estētisku baudu apvienotu ar vieglu un komfortablu braukšanu ikdienā.
«Jaunais Mazda CX-80 ir spilgts piemērs tam, kā Mazda attīsta Japānas rūpniecisko un tehnoloģisko mantojumu, apvienojot inovācijas, izsmalcinātu dizainu un modernākās tehnoloģijas. Mazda nav tikai tehnoloģiju zīmols – māksla, kas dziļi iesakņojusies tā identitātē, piešķir katram automobilim izsmalcinātu estētiku. Mazda CX-80 simbolizē unikālu harmoniju starp tehnoloģiju, mākslu un emocijām,» uzsvēra Inchcape Motors Latvia vadītāja Diāna Šafīra.
Ar jauno CX-80 modeli zīmols Mazda stiprina savas pozīcijas starp citiem premium segmenta zīmoliem Eiropas tirgū. Pateicoties bagātīgajam standarta aprīkojumam, plašam jaunāko atbalsta un drošības sistēmu klāstam, CX-80 nodrošina augstākā līmeņa komfortu gan vadītājam, gan visiem pasažieriem.
Citi lasa
Pircēji jauno Mazda CX-80 var izvēlēties divās versijās. Viena no tām ir ārēji lādējamais hibrīds (PHEV), kas apvieno 2,5 litru četru cilindru Skyactiv-G benzīna dzinēju un 129 kW elektromotoru ar 17,8kWh akumulatoru. PHEV sistēmas kopējā jauda ir 327 ZS, bet maksimālais griezes moments sasniedz 500 Nm, nodrošinot paātrinājumu līdz 100km/h 6,8 sekundēs. Automobiļa kombinētais WLTP degvielas patēriņa rādītājs ir tikai 1,6 l/100 km.
Otra Mazda CX-80 versija ir e-Skyactiv D 3,3 litru sešcilindru dīzeļdzinējs ar 48 V vieglā hibrīda sistēmu (mHEV). Ar šo spēka iekārtu aprīkots CX-80 nodrošina 254 ZS jaudu, kas sniedz iespēju līdz 100 km/h paātrināties 8,4 sekundēs, taču tai pašā laikā kombinētajā WLTP ciklā uz 100 kilometriem tas vidēji patērē tikai 5,7 litrus degvielas.
Tāpat kā PHEV modelim, arī CX-80 ar dīzeļdzinēju ir astoņu pakāpju automātiskā transmisija un elektroniski kontrolējama i-Activ All-Wheel Drive pilnpiedziņas sistēma. Neatkarīgi no izvēlētā dzinēja CX-80 vilktspēja ir līdz 2500 kg.
«Jau vairāk nekā simts gadus Mazda ir radījusi automobiļus ar revolucionārām inovācijām, izcilu dizainu un jaunākām tehnoloģijām. Katrs Mazda zīmola radītais modelis ir kā mākslas darbs ar savu stilu, vēstījumu un raksturu.
Jaunais Mazda CX-80 ir Japānas inženieru mākslas meistardarbs.
Man ir patiess prieks iepazīstināt ar Mazda CX-80 revolucionāro modeli, kas apvieno premiālu dizainu, eleganci, lielisku braukšanas pieredzi, salona plašumu, komfortu, praktiskumu un inovatīvas tehnoloģijas. Jaunais modelis atspoguļo Mazda zīmola nākotnes vīziju – attīstīt elektrisko un hibrīda modeļu ražošanu, kas piedāvā ne vien izcilu veiktspēju, bet arī rūpējas par vides saglabāšanu,» jaunā modeļa prezentācijā minēja Mazda autosalona vadītājs Latvijā Uvis Braunfelds.
Svinīgā prezentācijas pasākuma viesi iepazina un sev atklāja ne vien Japānas inženierijas mākslas meistardarbu Mazda CX-80, bet arī talantīgā jaunā vijolnieka Daniila Bulajeva uzstāšanos un mākslinieces Ritas Uļjanovas ekskluzīvo digitālo gleznu izstādi.
«Vienmēr esmu uzskatījusi, ka katram audeklam ir stāsts, kas vēlas tikt izstāstīts. Katrs triepiens, katra krāsa, katra forma runā valodā, kas rezonē ar mūsu sirdi.
Un, tāpat kā glezna, arī automašīna nav tikai mehānisms – tā ir formas, funkcijas un emociju izpausme.
Man ir neizsakāms prieks sadarboties ar Mazda zīmolu, kas rūpējas un ciena kultūras un mākslas mantojumu globālā un vietējā līmenī. Aplūkojot jauno Mazda CX-80, ir skaidri redzams, cik lielu uzmanību un rūpību dizaineri ir veltījuši katrai detaļai – no eleganti dinamiskajām līnijām līdz izsmalcinātajam interjeram, kas man liek jauno Mazda modeli uzlūkot kā mākslas šedevru,» sacīja talantīgā māksliniece Rita Uļjanova.