12 nedēļas pēc 2020. gada sezonas pēdējā posma F1 čempioni ir prezentējuši bolīdu, kam paredzēts šosezon vest pretim uzvarām Lūisu Hamiltonu un Valteri Botasu.
Šīs sezonas bolīds ir tapis uz iepriekšējā gada modeļa bāzes, taču ir ieguvis ievērojamus tehniskus uzlabojumus piekarē, dzesēšanas sistēmā un jaudas agregātos, uzsver komanda. Lielākais izaicinājums bija izmaiņas aerodinamiskajos noteikumos, kas lika ieviest vairākus būtiskus risinājumus.
Arī šosezon Mercedes komandas bolīdi būs melnā krāsā, uzsverot komandas nostāju «cīņā par dažādību un iekļaušanu».
“Punktu skaitīšana vienmēr sākas no nulles. Un tas ir aizraujoši,” saka Mercedes F1 komandas vadītājs Toto Volfs. “Katru gadu mēs atjaunojam fokusu un nosakām mērķus. Varbūt tas izklausās vienkārši, taču patiesībā tas ir sasodīti grūti, un, iespējams, varbūt tāpēc nav tik daudz komandu, kas septiņas reizes pēc kārtas izcīnītu titulu. Pie panākumiem viegli pierast, tā var pazaudēt cīņassparu, taču mūsu komanda šādas vājības nepieļauj. Es tajā redzu to pašu dedzību, alkas pēc panākumiem un kaislību, ko 2013. gadā, kad pirmoreiz atvēru biroja durvis.”
“Katra sezona nāk ar jauniem izaicinājumiem un līdz ar to – jaunu mērķi, par ko cīnīties,” viņš piebilst. “2021. gads nāk ar izmaiņām noteikumos, kas var ietekmēt mūsu konkurētspēju, arī izmaksu griesti un darbs pie lielākām izmaiņām 2022. gadā. Šie izaicinājumi rada azartu.”
Pirmo izbraukšanu trasē Mercedes-AMG F1 W12 E Performance piedzīvos pirmssezonas testos Bahreinā 12. martā.
Būtiskākās aerodinamiskās izmaiņas 2021. gada bolīdā attēlos: