Toyota tās populārāko aprīkojuma līmeni Style papildinājusi ar jauniem izsmalcinātiem stila elementiem, lai klientiem sniegtu “augstākas klases” izjūtu.
2022. gada Toyota C-HR ir ieguvis pilnīgi jauno Toyota Smart Connect – Toyota jaunāko multimediju sistēmu, kas jaunā līmenī nodrošina funkcionalitāti, savienojamību un lietošanas ērtumu.
Jaunajai platformai, kas, izņemot Active līmeni, ietverta visu versiju standarta aprīkojumā, ir lielāka datu apstrādes jauda (CPU), un tā darbojas ātrāk nekā līdzšinējā sistēma. Ar astoņu collu skārienjutīgā HD ekrāna starpniecību tā nodrošina tūlītēju piekļuvi virknei viedo tiešsaistes pakalpojumu, ieskaitot mākoņdatu navigāciju ar vienmēr aktuālu satiksmes informāciju.
Tas nodrošināts, izmantojot Toyota C-HR jauno datu sakaru moduli (DCM), tāpēc tiešsaistes pakalpojumiem nav nepieciešams savienojums ar tālruni, un nerodas papildu izmaksas par mobilajiem datiem.
Programmatūras atjauninājumi notiek nemanāmi bezvadu režīmā, un ērtu savienojumu ar viedtālruni nodrošina Apple CarPlay (bezvadu režīmā) un Android Auto (ar vadu). Izvēloties aprīkojuma līmeni Luxury un GR Sport, klienti iegūs vēl pilnīgāku pakotni, kas ietver borta sistēmā integrētu navigācijas sistēmu ar izvērstākām maršruta funkcijām, ieskaitot pilsētu 3D kartes, informāciju par automaģistrāļu ceļa zīmēm un stacionāro fotoradaru atrašanās vietām.
Automobiļa iegādes cenā iekļauta četru gadu Toyota Smart Connect pakotne, tajā skaitā mākoņdatu navigācija, aktuālā informācija par satiksmi un vietējām stāvvietām, kā arī attālinātie atjauninājumi.
Jaunais Style aprīkojuma līmenis uzlabojumu priekšplānā
Jaunais Style aprīkojuma līmenis ir 2022. gada modeļa uzlabojumu priekšplānā.
To izceļ ekskluzīva divu toņu virsbūves krāsojuma opcija, kas apvieno ametista krāsas korpusu ar kontrastējošu sudraba vai melnas krāsas jumtu, priekšējiem jumta balstiem, aizmugurējo spoileru un jauna dizaina 18 collu riteņu diskiem. Salonā sēdekļu apdarei izmantota jauna kombinācija, kas apvieno audumu ar mīkstu mākslīgo ādu, savukārt interjera detaļas ir pieprasītajā metāliski pelēkajā tonī.
Jaunais Style līmenis ir pozicionēts aprīkojuma klāsta pašā centrā – starp Active un augstākajiem GR Sport un Luxury, un paredzams, ka ar to izvēlēti automobiļi veidos vairāk nekā pusi no Toyota C-HR pārdošanas apjoma Eiropā. Pasūtījumu pieņemšana jau ir sākusies, un pirmie automobiļi pie klientiem nonāks nākamā gada pavasarī.