Pieslēdzoties Charge Box iekārtai, tā elektroauto uzlādēs ar līdz pat 320 kilovatu lielu jaudu. Tas nozīmē, ka 22 minūtēs elektrisko automobili varēs uzlādēt līdz pat 80%, lai pēc tam bez bažām nobrauktu 380 kilometrus. Kamēr autovadītājs nesteidzīgi baudīs tasi kafijas, elektroautomobilis jau būs gatavs atkal doties ceļā.
“Mūsu mērķis ir parādīt, ka elektroauto mūsdienās var uzlādēt teju tikpat ātri, cik uzpildīt degvielu”, norāda Ivars Norvelis. Ilgā uzlāde ir viena no elektromobiļu īpašnieku bažām, un šī iekārta nodzēš tradicionālo lādētāju radītās robežas, paveicot darbu nevis vairākās stundās, bet gan dažās minūtēs,” piebilst Norvelis.
Īpaši jaudīgos lādētājus bez maksas būs iespēja izmantot klientiem, kas uz Porsche Latvija centru dosies ar savu elektroauto. Līdz šim Porsche izplatītājs “Baltijas sporta auto” ir atvēris arī četras publiskās elektromobiļu uzlādes stacijas – divas pie Arēna Rīga, pa vienai pie ACB Tenisa kluba Mārupē un pie Liepupes muižas. Šajos punktos automašīnām var veikt standarta jaudas uzlādi.
Palielinoties ar elektrību darbināmo auto skaitam, aug arī vajadzība pēc ērtas un ātras enerģijas iegūšanas. Pie elektroauto uzlādes staciju pieejamības un efektivitātes uzlabošanas strādā ne tikai Porsche Latvija. Lai padarītu pārvietošanos ērtāku cilvēkiem, kas izmanto dabai draudzīgākas, ar elektrību darbināmas automašīnas, Satiksmes ministrija līdz 2030. gadam Latvijā plāno atvērt elektromobiļu lieljaudas uzlādes punktus.
Visā Eiropas Savienībā šobrīd ir svarīga virzība uz videi draudzīgāku, tīrāku mobilitāti, aicinot samazināt CO2 izmešus, kam seko arī “Porsche”. “Ir skaidrs, ka nākamais Porsche Macan, kas tirgū nonāks 2023. gadā, būs pilnībā elektrisks. Papildus tam vācu sporta auto ražotājs turpina ieviest arī vairākas hibrīda auto versijas. Turpmākajos gados mūsu mērķis ir nodrošināt, ka puse pieejamo automobiļu būs elektriski,” piebilst Norvelis.