• FOTO: Nissan atklāj jauno Juke krosoveru

    Aktuāli
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    3. septembris, 2019
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Otrās paaudzes Juke kļuvis lielāks, vieglāks un labāk aprīkots par savu priekšteci. Tā dizainā manāmas līdzības ar iepriekšējo modeli, taču jaunievedumu netrūkst.

    Kompakto krosoveru segments pēdējos gados piedzīvojis strauju pieaugumu. Tas nozīmē, ka jau šobrīd pircējiem jāizdara izvēle starp aptuveni 20 līdzīga izmēra suviņiem. Nissan Juke ir viens no šīs klases pamatlicējiem un allaž bijis atšķirīgs no citiem. Deviņus gadus pēc pirmā Juke ražošanas,  pienācis laiks jaunajam modelim.

    Jaunais Juke izstrādāts Lielbritānijā, bet par ražošanas rūpnīcu izvēlēta Anglijas Ziemeļaustrumos esošā ostas pilsēta Sanderlenda. Sekojot konkurentu uzstādītājai kvalitātes latiņai, otrās paaudzes modelis ir augstvērtīgāks, izmantojot labākus apdares materiālus. Bagātīgākajās versijās Juke iegūs jauno multimediju sistēmu ar astoņu collu skārienjūtīgo displeju.

    Salons kļuvis ietilpīgāks nekā līdz šim – aizmugurē sēdošajiem būs par 58mm vairāk brīvas vietas ceļgaliem, bet galvas rajonā panākta par 11mm lielāka telpa.

    Tāpat palielināts arī bagāžnieka vāka atvērums, kopējai telpas ietilpībai sasniedzot 422 litrus (par 68 l vairāk nekā iepriekš).

    Priekšējā tēlā liela loma atvēlēta apļveida LED optikai, šaurām LED dienasgaismām un radiatora režģim ar hroma ietvaru. Pircēji varēs izvēlēties kādu no 11 virsbūves krāsojumiem, bet vieglmetāla disku izmērs sniegsies no 16 līdz pat 19 collām.

    Nissan neļaus aizmirst, ka Juke vēl joprojām ir pilntiesīgs krosovers. Šeit redzēsim masīvas riteņu arkas, augstu logu līniju un muskuļotus plecus. Arī virsbūves izmēri kļuvuši apjomīgāki – krosovers ir 35mm platāks un 75mm garāks, bet riteņu bāze palielināta par 105mm. Neraugoties uz šādu paplašināšanos, svaru izdevies samazināt par 23 kilogramiem. Tas sasniegts, pateicoties jaunajai CMF-B platformai, kuru izmanto arī Renault Captur, kā arī izturīgajiem un vieglajiem virsbūves materiāliem.

    Kas attiecas uz dzinēju klāstu, šobrīd skaidri zināms vien tas, ka no Micra hečbeka tiks aizgūts 1,0 litra trīscilindru benzīna turbomotors, ko varēs sajūgt ar sešpakāpju mehāniku vai jauno septiņpakāpju divsajūgu automātu, kas aizstās CVT transmisiju. Motors attīstīs 115 ZS un 200 Nm griezes momentu, 100 km/h sasniedzot 10,4 vai 11,1 sekundē, atkarībā no izvēlētās pārnesumkārbas.

    Ja hibrīddzinēja pievienošanās esošajam klāstam šķiet nenovēršama, tad sagaidāms, ka nākotnē Juke varētu būt pieejams arī elektriskajā versijā.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē