• FOTO: Ferrari prezentē šā gada F1 sezonas bolīdu

    Sabiedrība
    Līga Stirna
    Līga Stirna
    10. marts, 2021
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Scuderia Ferrari Mission Winnow’s SF21
    Foto: Ferrari
    Scuderia Ferrari Mission Winnow’s SF21
    Trešdien, 10. martā, savu 2021. gada F1 sezonas bolīdu – SF21 – prezentējusi Ferrari komanda.

    Ja pērn Ferrari izvēlējās pārsteigt fanus ar matētu bolīda krāsojumu, tad šogad viņi nolēmuši spēlēties ar krāsām – jaunais sacīkšu bolīdā izmantota divu toņu sarkanā krāsa, tā norādot, ka lūkojas nākotnē, bet neaizmirst pagātni.

    “Aizmugurējā daļa ir burgundijas tonī, atsaucoties uz pašu pirmo Ferrari 125 S, bet uz purngala pusi tonis pāriet moderni sarkanā, kāds izmantots mūsu formulām pēdējos gados,” stāsta Ferrari komandas vadītājs Matija Binoto. “Šī sezona saistās ar tik daudziem izaicinājumiem, un ar šo bolīda krāsojumu mēs vizuāli parādām, kā no pagātnes dodamies uz nākotni.”

    Scuderia Ferrari Mission Winnow’s SF21 ir 67. Maranello rūpnīcā uzbūvētais bolīds startam F1 čempionātā; atbilstoši noteikumiem, būvēts uz 2020. gada modeļa bāzes, līdz izmaiņas bija ierobežotas, strādājot pie atļautajiem mezgliem un risinājumiem, piemēram, pilnīgi jauns ir dzinējs, aerodinamika un bolīda aizmugurējā daļa.

    Debiju trasē jaunais Ferrari bolīds piedzīvos dienu vēlāk, kad reklāmas filmēšanas vajadzībām ar to atļauts izbraukt 100 kilometrus pa Bahreinas trasi.

    Kā zināms, 2021. gada F1 sezonā Ferrari komandu pārstāvēs Monako pilots Šarls Leklērs un spānis Karloss Sainss, kurš nomainījis vācieti Sebastjanu Fetelu. Līdz ar to pilotu vidējais vecums ir zemākais kopš 1968. gada. Sezonas sākumā, 28. martā, braucēju vidējais vecums būs 25 gadi un trīs dienas.

    Scuderia Ferrari Mission Winnow’s SF21 tehniskie dati

    • Dzinēja tilpums 1600 cm3
    • Maksimālais griezes moments 15 000 rpm
    • Degvielas plūsma 100 kg/h max
    • Dzinēja konfigurācija V6
    • Vārsti 4 uz cilindru
    • Degvielas padeve 500 bar – tiešā
    • Kopējais bolīda svars (ieskaitot ūdeni, eļļu un pilotu) – 752 kg
    • Šasija – oglekļšķiedra ar šūnu kompozītu un halo kokpita aizsardzību.
    • Priekšējais diferenciālis ar hidraulisku griezes momenta pārveidotāju
    • Brembo oglekļa disku bremzes. Elektroniska bremžu sistēma aizmugurējām bremzēm
    • Ferrari deviņu pakāpju pārnesumkārba

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē