Bolīda sērijas numurs SF1000 atsaucas uz faktu, ka Ferrari šosezon kļūs par pirmo komandu F1 vēsturē, kas piedalījusies 1000 Grand Prix posmos, un tas notiks sezonā, kad F1 čempionāts atzīmē 70 gadu jubileju.
Prezentācija iesākās ar skaņdarbu, kas komponēts īpaši šim notikumam un ko atskaņoja Redžioemilijas konservatorijas orķestris. Svinīgo uzrunu teica slavenā itāļu autoražotāja izpilddirektors Luiss Kamiljeri, bet atklāšanā piedalījās arī Ferrari F1 komandas vadītājs Matija Binoto un abi piloti, Fetels un Leklērs.
Citi lasa
2020. gada F1 sezona iesāksies 15. martā Melburnas trasē Austrālijā.
SF1000 tehniskie dati
- Ogekļšķiedras un šūnu kompozītmateriālu šasija
- Ferrari deviņu pakāpju transmisija
- Elektroniska secīgā pusautomātiskā pārnesumkārba
- Hidrauliski vadāms ierobežotas slīdes diferenciālis
- Pašventilējošas Brembo oglekļšķiedras disku bremzes ar elektroniski vadāmām aizmugurējām bremzēm
- Stūmējstieņa priekšējā piekare un vilcējstieņa aizmugurējā piekare
- 13” riteņi
Dzinējs
- Tilpums – 1600 cm3
- Maksimālais griezes moments – 15 000 rpm
- Degvielas patēriņš – 100 kg/h max
- Degvielas limits uz sacīksti 110 kg
- Dzinēja konfigurācija V6 90°
- Degvielas iesmidzināšana – tiešā, max 500 bāri
- 4 vārsti uz cilindru
Enerģijas rekuperācijas sistēma (ERS)
- Akumulatora enerģija 4 MJ
- MGU-K jauda 120 kW