• «Ford» paplašina globālo komercauto saimi ar pirmo «Ranger plug-in» hibrīdu

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    1. oktobris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «Ford» jau tuvākajā nākotnē klientiem sāks piedāvāt «Ranger plug-in» hibrīda versiju, apvienojot elektriskās piedziņas iespējas ar daudzpusību un lielām darba spējām. Šīs ir kvalitātes, ko klienti gaida no Eiropā vislabāk pārdotā pikapa.

    Šī ir pirmā reize, kad Ranger apveltīts ar spraudņa hibrīda tehnoloģiju. Jaunās modifikācijas ražošana tiks sākta 2024. gada beigās, bet klientiem pirmie eksemplāri tiks piegādāti 2025. gada sākumā. Jaunais modelis Ford kompānijai ir ļoti būtisks, jo zīmola plānos ir piedāvāt pilnu spēka agregātu klāstu vidējā izmēra pikapu segmentā.

    Ranger Plug-in Hybrid īpašnieki gūs labumu arī no Ford Pro ekosistēmas – lai palīdzētu klientu uzņēmumiem attīstīties, tā vienkāršos pāreju uz elektriskajiem transportlīdzekļiem ar uzlādes, programmatūras un servisa iespējām.

    «Ranger Plug-in Hybrid palīdzēs klientiem spert soli uz elektrificēto nākotni ar lielāku pārliecību un plašākām iespējām nekā jebkad agrāk, bet Ranger modelis tajā pašā laikā saglabās savu stabilo līderpozīciju vidēja izmēra pikapu segmentā,» saka Ford Pro ģenerāldirektors Eiropā Hanss Šeps.

    Jaunais hibrīds apvienos 2,3 litru Ford EcoBoost benzīna dzinēju ar elektromotoru un uzlādējamu akumulatoru sistēmu. Tas nozīmē, ka pilnībā elektriskajā režīmā pikaps spēs veikt vairāk nekā 40 kilometrus. Iespēja braukt bez izmešiem paver jaunus attīstības apvāršņus uzņēmumiem pilsētās, kurās arvien striktāk tiek noteiktas zema emisiju līmeņa zonas.

    Ranger Plug-In Hybrid maksimālā vilktspēja ar bremzēm aprīkotu piekabi ir 3500 kg – tāda pati kā pārējiem Ranger modeļiem.

    Jaunais hibrīds piedāvās arī Pro Power Onboard, kas ir īpaši noderīgs palīgs. Šī funkcija sniedz iespēju jebkurā vietā izmantot augsta patēriņa elektroierīces, pievienojot tās gan kravas nodalījumā, gan kabīnē iebūvētajām elektrības kontaktligzdām. Tas nozīmē, ka trokšņainus, lielus un smagus ģeneratorus var atstāt mājās, kravas nodalījumā atbrīvojot vairāk vietas citiem rīkiem un iekārtām.

    Elektriskās piedziņas braukšanas režīmi dāvās autovadītājam lielu rīcības brīvību, ļaujot izlemt, kā un kad izmantot akumulatora enerģiju.

    Tāpat Ranger Plug-in Hybrid pikaps ieguvis jau pārbaudīto un uzticamo Ranger pilnpiedziņas sistēmu, kas nodrošina lieliskas bezceļu spējas, ietverot gan dažādus braukšanas režīmus, gan uzlabotas drošības funkcijas, gan noderīgus asistentus.

    «Mūsu klienti vēlas elektrificētus transportlīdzekļus, kas piedāvā satriecošu veiktspēju un samērīgas ekspluatācijas izmaksas. Kad runa ir par pircēju iecienītāko pikapu, šeit nav vietas kompromisiem,» saka Ford Blue prezidents Kumars Galhotra.

    «Ranger Plug-in Hybrid ir labākais auto gan darbam, gan izklaidei, gan ģimenei. Īsās distancēs ar to var braukt pilnībā elektriskajā režīmā, savukārt hibrīda sistēma nodrošina neticamu veiktspēju brīdī, kad dosieties bezceļos, kā arī kravas vešanas un vilkšanas laikā. Turklāt tam pirmo reizi ir pieejams Pro Power Onboard, kas Ranger īpašniekiem ļauj ērtāk strādāt gan savā darba vietā, gan arī ārpus tās.»

     

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē