Kā zināms, jau ir parakstīts līgums ar Hanojas posma rīkotājiem, sākot ar 2020. gadu, vienošanās ir panākta arī ar Zandvortas trasi, kas varētu F1 čempionātā atgriezt Nīderlandes Grand prix izcīņu. Līgums ar holandiešiem gan vēl nav noslēgts, norāda izdevums Autosport.
Lai dotu vietu jaunajiem posmiem, kalendārs būs jāpamet divām esošajām sacīkstēm. F1 čempionāta izpilddirektors Čeiss Kerijs pagaidām konkrēti nenosauc valstis, taču atklāj, ka tās būs trases, līgums ar kurām beidzas šogad. Autosport ziņo, ka šobrīd tādas trases ir četras – Silverstouna, Meksika, Hokenheima un Barselona, savukārt ar Moncas trasi notiek sarunas par līguma pagarināšanu. Viena no drošākajām pretendentēm uz izkrišanu tiek minēta Spānijas trase.
“Mēs šobrīd pabeidzam 2020. gada kalendāru,” saka Kerijs. “Esam panākuši principiālu vienošanos par diviem līguma pagarinājumiem, un aktīvi strādājam ar trim citiem. jau ir apstiprināts posms Hanojā, kur ir sākušies trases un infrastruktūras celtniecības darbi. Tā būs unikāla ielu trase ar 22 līkumiem un pāris garām taisnēm. Līdzās Hanojai mums ir panākta principiāla vienošanās ar vēl vienu jaunu trasi 2020. gada kalendārā.”
Pagaidām nav noteikts posmu skaits, taču gaidāms, ka tās būs 21 sacīkste, kā šogad.
Spānijas trases iespējamo svītrošanu no F1 čempionāta kalendāra neatbalsta daudzi F1 piloti.
“Spānijas Grand Prix posmam ir sena vēsture, Katalonijas trasei ir liela vēsture, būs ļoti žēl to pazaudēt,” saka šobrīd vienīgais spāņu pilots F1 čempionātā Karloss Sainss (McLaren). “Ceru, ka viņiem izdosies par kaut ko vienoties. Varbūt ne par nākamo gadu, jo ir jau par vēlu, bet nākotnē.”
F1 čempionāta pašreizējais līderis Valteri Botass (Mercedes) uzskata, ka ideālais scenārijs būtu paturēt kalendārā Spānijas posmu un arī Zandvortu, kas esot “diezgan forša trase”.