Cik praktisks tas ir?
Ja neesat sekojuši līdzi šim segmentam, tad pat ir grūti nojaust, ar cik daudz konkurentiem jauneklīgajam «Townstar» nākas cīkstēties. Modeļu ir patiesi daudz: «Citroen ë–Berlingo», «Kangoo Van E-Tech Electric», «Fiat E-Doblo», «Ford E-Transit Custom», «Opel Combo Electric», «Peugeot e–Partner» un «Toyota Proace City Electric».
Lēnām un negribīgi, bet komercauto segmentā dīzeļdzinējs sāk zaudēt savu popularitāti, tāpēc jaunais «Townstar» tiek piedāvāts tikai pilnībā elektrisks divās versijās – pasažieru un kravas modifikācijā.
Kamēr pasažieru modifikācijā būs piecas sēdvietas, šeit standartā pieejamas divas, bet par papildu 363 eiro tiks pievienota vieta arī trešajam braucējam. Aizmugures durvis atveramas 180 grādos attiecībā 60:40, ko papildina arī atbīdāmās sānu durvis. Par 363 eiro Townstar būs pieejams ar bīdāmajām durvīm arī kreisajā pusē, būtiski atvieglojot preču iekraušanu un izkraušanu.
«Townstar» pieejams divās garuma versijās L1 un L2. Mērot kravas telpu, L2 ir par 426 mm (2230 mm) garāka. Tas nozīmē, ka 4,3 kubikmetru kravas telpā varēs ielikt divas eiropaletes. L1 paredzēts iekraut līdz 612 kg kravas, bet L2 gadījumā pat 777 kg. Abas versijas spēs vilkt 1500 kg kravu ar bremzēm aprīkotu piekabi, kas ir uz pusi vairāk nekā «Stellantis» grupas modeļos. Elektrības spēks!
Lūk, īsās un garās versijas izmēru atšķirības:
Mantu noliktavas netrūkst arī priekšā. Atsevišķa kabatiņa izveidota virs instrumentu paneļa, kas ietver arī divas USB uzlādes ligzdas. Turpat līdzās atrodas arī telefona turētājs.
Tāpat daudz vietas ir arī zem roku balsta, bet virs galvas izveidotais mantu plaukts ir īsta Nārnija, kur mazākie priekšmeti pazūd uz neatgriešanos.
Raksta turpinājums: