Rīdzinieks Klāvs kopš mazuļa ienākšanas ģimenē bieži pasūta ēdienu uz mājām. Viņš iecienījis tuvējo Mežaparka kafejnīcu, kur jau labi pārzin visu ēdienkarti. Nesen viņam no kafejnīcas tika atvests ēdiens, kas izskatījās citādi, nekā parasti.
Klāvs pamanījis, ka šoreiz ēdiens nebija ietīts folijā, nebija arī ieliktas salvetes. Atverot ēdiena kastīti, šķita, ka nesamais bija savērusies uz vienu pusi, jo nebija vienmērīgi sadalīta. Taču vēlāk atskārtis, ka no katras porcijas pazudis viens vistas šķiņķis. «Zinām, ka pusdienu komplektā, kur ir vistas šķiņķi – tie vienmēr ir divi!» sašutis ir klients.
Sazinājies ar kafejnīcu, un arī tās darbinieki apgalvo, ka ēdiena kastītē bija ielikuši abus vistas šķiņķīšus, gan arī ietinuši kārbiņu folijā un maisā ielikuši salvetes. Sarakstei kafejnīca pat pievienojusi attēlu no novērošanas kameras, kur skaidri redzams Klāva pasūtījums – tajā pavārs ielicis divus vistu šķiņķus. Tā gan klientam, gan kafejnīcas vadītājai tapa skaidrs, ka kurjers varētu būt apēdis Klāvam paredzēto gaļu…
Vīrietis par šo gadījumu informējis ēdiena piegādes servisu. Tas operatīvi reaģējis, izteicis rājienu bezkaunīgajam kurjeram un pārtraucis darba attiecības ar viņu.