Domnīcā meklēs risinājumu saistībā ar digitālajiem reklāmas objektiem (ekrāniem), kas ir izvietoti uz ēkām un gar ceļiem, un var traucēt vadīt transportlīdzekli spilgta apgaismojuma dēļ, radot draudus satiksmes drošībai gan pilsētās, gan ārpus apdzīvotām vietām.
Šobrīd reklāmas objektu izvietošanas kārtību nosaka Ministru kabineta 2005. gada 7. jūnija noteikumi Nr.402 “Noteikumi par reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošanu gar ceļiem, kā arī kārtību, kādā saskaņojama reklāmas objektu vai informācijas objektu izvietošana”.
Populārākie raksti
Lai arī noteikumos atrunāts, ka reklāmas objekti un informācijas objekti nedrīkst apžilbināt transportlīdzekļu vadītājus, tajos nav precīzi definēts, kas ir apžilbis transportlīdzekļa vadītājs. Tāpat nav izstrādāta metodika spilgtuma noteikšanai reklāmas objektiem gar ceļiem.
CSDP domnīcā aicināti piedalīties Valsts policijas, Rīgas pilsētas būvvaldes, Veselības inspekcijas, VAS Ceļu satiksmes drošības direkcija, Transportlīdzekļu kontroles un sertifikācijas inspekcijas, VSIA Autotransporta direkcija, VAS Latvijas Valsts ceļi, kā arī pārstāvji no NVO, tai skaitā no vairākām auto asociācijām.