Kāda sieviete vārdā Santa dalījusies ar savu neveiksmes stāstu. Viņa sociālajos tīklos manījusi izpārdošanas reklāmu eleganto apģērbu Massimo Dutti veikalam un metusies virtuālajā iepirkšanās maratonā. Tomēr, kad nauda pārskaitīta, sieviete aptvērusi, ka atlaides šim veikalam bijušas neraksturīgi zemas.
«Faktiski pēc 10 minūtēm zvanīju bankai un nobloķēju karti. Bet rezervēto naudu nevarot atgūt un pat nevar redzēt kontu kurp tā pārskaitīta, jo tas esot «kartes darījums». Kauns, šausmīgs kauns par savu stulbumu,» par savu pieļauto kļūdu stāsta Santa. Sieviete atklāj, ka viltus veikalā iepirkusies aptuveni 200 eiro vērtībā.
Arī citi vietnes X lietotāji pauž, ka manījuši arī citu populāru apģērbu zīmolu lapas ar vilinošām atlaidēm, savukārt citi komentētāji neslēpj, ka iekrituši līdzīgās krāpnieku lamatās. Ļaudis aicina būt uzmanīgiem un rūpīgi pārbaudīt reklāmas vai lapas autentiskumu un nesniegt savas kartes datus apšaubāmām internetvietnēm.