• «Dacia» privātpersonām pārdevis vairāk automašīnu

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    14. februāris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «Dacia» ieņēma astoto vietu pēc automašīnu pārdošanas apjomiem mazumtirdzniecībā, sasniedzot 4 % tirgus daļu. Zīmols pēc kopējiem vieglo automašīnu pārdošanas apjomiem ierindojās Baltijas valstu pirmajā devītniekā.

    2021. gadā «Dacia» pēc pārdošanas apjomiem mazumtirdzniecībā ieņēma vietu pirmajā astotniekā Baltijā. Zīmols aptvēra 4 % tirgus daļu, un, salīdzinot ar 2020. gadu, tika novērots 1,2 punktu pieaugums.

    Sandero trešās paaudzes laišana tirgū ir bijusi veiksmīga – 2021. gadā Baltijas valstīs reģistrēti 594 automobiļi, ierindojot šo modeli 2. vietā B segmentā. Sandero veido ļoti ievērojamu daļu no zīmola kopējā pārdošanas apjoma, turklāt vairāk nekā 83 % no tā ir «Stepway» modelis.

    Līdz ar jaunās paaudzes modeļa ieviešanu pērn septembrī «Duster» gadu noslēdza ar 1124 reģistrētiem automobiļiem, iekļūstot apvidus auto segmenta pirmajā pieciniekā. Versija ar jauno automātisko EDC ātrumkārbu, kas tiek piedāvāta kopā ar TCe 150 dzinēju, veido 2 % no kopējā pārdošanas apjoma.

    • Dacia Spring – pievilcīgs elektroauto piedāvājums

    Vēl viens nozīmīgs 2021. gada notikums ir Spring nonākšana pārdošanā. Šis pilsētas auto ar apvidus auto iezīmēm ir 100 % elektrisks un pieejams plašam patērētāju lokam. 2021. gadā Baltijā reģistrēti jau 47 automobiļi.

    • Rūpnīcā uzstādīta LPG iekārta

    «Dacia» piedāvājums, kurā ietilpst ekoloģiski, ekonomiski un praktiski TCe 100 LPG dzinēji, ir raisījis lielu pircēju interesi. Divdegvielu benzīna / LPG dzinēji veido 25 % no kopējā zīmola pārdošanas apjoma Baltijas valstīs.

    «Dacia» ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divdegvielu benzīna / LPG dzinējus visā savā vieglo automašīnu klāstā (izņemot Spring un Lodgy). Šī pārbaudītā tehnoloģija TCe 100 LPG dzinējos tiek uzstādīta rūpnīcā, garantējot drošību un uzticamību.

    • Kas gaidāms 2022. gadā?

    «Dacia» klāsts tiks papildināts ar jauno «Jogger.» Šis daudzpusīgais ģimenes auto oficiālo pārstāvju salonos nonāks 2022. gada aprīļa pirmajā pusē. Automašīna apvieno labāko no katra segmenta – universāļa garumu, ģimenes auto plašumu un apvidus auto sniegtās iespējas bezceļa apstākļos.

    «Jogger» izceļas arī ar labāko cenas un salona plašuma attiecību.

    «Dacia» jaunās vizuālās identitātes ieviešana iezīmē zīmola jauno vīziju un jaunu nodaļu tā vēsturē. Jaunā “outdoor” jeb brīvās dabas stila ieviešanas process ir sācies. Zīmola jaunais logo un vizuālā identitāte jau ir redzama digitālajos materiālos un zīmola komunikācijā. 2022. gadā tā pakāpeniski tiks integrēta Dacia tirdzniecības tīklā.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē