Kāds soctīklu lietotājs pamanījis faktu, ka jaunajos elektrovilcienos nav pieejami velosipēdu turētāji.
«Jaunajos «ViVi» vilcienos nebija paredzētas vietas velobraucējiem, jo traucēja «Covid» un karš Ukrainā. Bet par papildus samaksu no budžeta to var atrisināt. Vienkārši bezatbildība,» raksta Ruslans Antropovs.
Nonsenss! Jaunajos «ViVi» vilcienos nebija paredzētas vietas velobraucējiem, jo traucēja «Covid» un karš Ukrainā. Bet par papildus samaksu no budžeta to var atrisināt. Vienkārši bezatbildība. pic.twitter.com/ERI3n6mcx1
— Ruslans Antropovs (@rusantro) December 15, 2023
Latvijas Radio sižētā gan dzirdams, ka līdz vasarai risinājums tiks atrasts.
Tiesa, ne visi uzskata, ka vilcienos šādiem turētājiem būtu jābūt.
Ja ir velosipēds, tad kādēļ vajadzīgs vilciens?
— 3101 🇱🇻 ➕ (@Shtroms1) December 15, 2023
Jā, velobraucējiem, tad motobraucējiem, tad autobraucējiem… Kur to visu salikt? 🙄
— Maiga Krādziņa (@MKradzina) December 15, 2023
Varbūt brauciet paši ar saviem agregātiem, nevis mēģiniet tos sastumt vilcienos ??? 😉
Uz Jūrmalu iet veloceliņš.
— Ivars Auziņš🇱🇻 🇺🇦 🌻 (@IvarsAuzins) December 15, 2023
Jau informējām, ka Tukuma virzienā šodien ar jaunajiem elektrovilcieniem plānots izpildīt astoņus reisus – divus reisus maršrutā Rīga-Dubulti un divus atpakaļ uz Rīgu, kā arī divus reisus maršrutā Rīga-Sloka un divus reisus atpakaļ.
Vienlaikus Aizkraukles virzienā šodien ar jaunajiem elektrovilcieniem plānots izpildīt vienu reisu maršrutā Rīga-Ogre un vienu atpakaļ, kā arī reisu maršrutā Rīga-Lielvārde, bet Skultes virzienā plānots izpildīt vienu reisu maršrutā Rīga-Saulkrasti un vienu atpakaļ.
PV pārstāvji iepriekš atzinuši, ka uzņēmums prasīs «Škoda Vagonka» maksāt līgumsodu par jauno elektrovilcienu savlaicīgu nepiegādāšanu. Maksimālais līgumsods par katra vilciena piegādes kavēšanu ir 10% no vilciena cenas.
Visa projekta kopējās izmaksas paredzētas 257,889 miljonu eiro apmērā.
Tāpat ziņots, ka PV apgrozījums šogad deviņos mēnešos bija 44,256 miljoni eiro, kas ir par 19,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, bet kompānijas peļņa samazinājās par 21% – līdz 458 074 eiro.