Tehniskie dati un rezultāti
Tehniskie dati
*Nissan Navara izmanto aizmugurējo piekari ar vītajām atsperēm
Rezultāti
Šoreiz labāko trijniekā iekļuvusi visi!
3. vieta – Ford Ranger 3,2 TDCi (527 punkti)
+ agresīvs dīzeļdzinējs
+ bagātīgs aprīkojums
+ pilna 3,5 t velkamās piekabes masa
+ visdziļākā iegrime
– ļoti robusts piekares komforts
– tikai pieslēdzama pilnpiedziņa
– augsta ekspluatācijas nodokļa likme
– viduvējas braukšanas īpašības
3. vieta – Nissan Navara 2,3 dCi (527 punkti)
+ laba cenas un snieguma attiecība
+ labs degvielas patēriņš
+ vislielākā kravnesība
+ pieņemams komforts
– mazāk vietas aizmugurē
– tikai pieslēdzama pilnpiedziņa
– skaļa neuzsiluša motora skaņa
– jūtami netieša stūre
2. vieta – Volkswagen Amarok 3,0 V6 TDI (540 punkti)
+ kluss motors
+ vislabākās braukšanas īpašības
+ pieņemams amortizatoru komforts
+ visplašākais un ērtākais salons
– visaugstākā cena
– nav apvidus pārnesuma
– augsta ekspluatācijas nodokļa likme
– visaugstākais degvielas patēriņš testā
1. vieta – Mitsubishi L200 2,4 DI-D+ (545 punkti)
+ laba cenas un snieguma attiecība
+ 5 gadu garantija
+ viszemākais testa degvielas patēriņš
+ daudzpusīga pilnpiedziņa
– nepieciešamas biežas apkopes
– skarbs amortizatoru komforts
– nevienmērīga dīzeļdzinēja gaita
– skaļa neuzsiluša motora skaņa
Rezumējums
Jaudīgais un klusais VW Amarok V6 TDI uzvar īpašību novērtējumā. Taču ar cenu gan VW ir pārspīlējuši, tāpēc arī šajā salīdzinājumā uzvar daudz lētākais un labais Mitsubishi. Nissan var tam mierīgi turēt līdzi – trūkst tikai pastāvīgās pilnpiedziņas. Ford sajūsmina ar savu jaudīgo motoru, taču tam pietrūkst komforta.