Tos par saviem līdzekļiem veic SIA «YIT Infra Latvija». Patlaban posmā notiek jaunas asfalta virskārtas būvniecība un satiksme tiek regulēta ar luksoforiem.
Šajā posmā ir konstatēts paaugstināts poru saturs asfaltbetona segas virskārtā, tāpēc tiks ieklāta papildu kārta trīs centimetru biezumā, kā arī uzpildītas nomales un uzklāti jauni horizontālie apzīmējumi.
Posmā no Bašķiem līdz Mūrniekiem notiek lokāli defektu labošanas darbi. No Korsikovas līdz Šņepstiem ir konstatēta palielināta porainība asfaltbetona virskārtā ap garenšuvi, tāpēc tur asfaltbetona virskārtas šuvi hermetizēs ar hermētiķi un apstrādās ar granīta sīkšķembām. Savukārt Kastīres krustojumā, kur konstatēti nelīdzenumi, tiks nomainīta asfalta virskārta.
Šos būvdarbus plāno pabeigt līdz jūnija beigām.
Būvdarbos posmā no Bašķiem līdz Preiļiem «YIT Infra Latvija» pārbūvēja 13 kilometrus garo iepriekš nokalpojušo ceļa posmu. Izbūvēja jaunu salturīgo un šķembu kārtu, ieklāja divas kārtas asfalta. Projekta ietvaros tika veikti apjomīgi zemes darbi – visā trases garumā zem ceļa esošā kūdra un vājas nestspējas grunts tika nomainīta ar stabilu smilšainu grunti. Atjaunoja tiltus pār Preiļupi un Jašu. Būvdarbu līgumcena bija 17,464 miljoni eiro, no kuriem 80% līdzfinansēja Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF).
Garantijas termiņš būvdarbiem posmā no Bašķiem līdz Preiļiem ir pieci gadi, kas atsevišķos posmos pagarināti līdz septiņiem gadiem. Garantijas laikā konstatētie defekti uzņēmējam jālabo par saviem līdzekļiem.