Burovs gan pauda, ka vēl jāpieņem lēmums par to, vai būvēt pilnīgi jaunu tiltu vai arī uzlabot esošo projektu. Ja tiks pieņemts lēmums par jauna tilta izveidi, tas varētu būt gatavs 2023.gadā.
Viņš skaidroja – ja tiks pieņemts lēmums par jauna tiltu būvniecību, būs nepieciešams lauzt šobrīd esošo projektu. Tomēr Burovs norādīja, ka «tilts tiks iekonservēts», līdz ar to drošības riski nemainīsies.
Jauna tilta būvniecības gadījumā traucēta varētu būt tikai tramvaja satiksme.
Jau vēstīts, ka aprīļa beigās tika sākta Brasas tilta pārbūve, taču remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.
Pārvada pārbūves darbu laikā tiek veikts nesošo konstrukciju remonts, pārvada seguma, tramvaju sliežu ceļa un kontakttīklu pārbūve, apgaismojuma pārbūve, kā arī pārvada ietves seguma pārbūve un margu nomaiņa.
Brasas tilts pār dzelzceļu ir uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā. Tā kopējais garums ir 116 metri.