Vācijas uzņēmuma filiāle BMW of North America bija sniegusi neprecīzu un maldinošu informāciju, nopelnot 18 miljardus dolāru firmas obligāciju piedāvājumos, paziņoja SEC.
BMW no 2015. līdz 2019.gadam paļāvās uz nepaziņota automobiļu noieta rezervi, kuru tā izmantoja, lai panāktu atbilstību izvirzītajiem mērķiem, neatkarīgi no noieta reālā laika.
BMW arī neprecīzi atzīmēja daļu automašīnu kā pārdotas, lai gan tā nebija.
BMW pielāgoja savu noieta ziņojumu kalendāru 2015. un 2017.gadā, lai panāktu atbilstību mērķiem vai pataupītu noieta pārpalikumu izmantošanai nākotnē.
«Kompānijām, kas piekļūst ASV tirgiem, lai iegūtu kapitālu, ir pienākums sniegt precīzu informāciju investoriem,» paziņoja SEC spaidu pasākumu direktore Stefānija Avakjana.
«BMW, atkārtoti nesniedzot [reālos datus], maldināja investorus par saviem mazumtirdzniecības noieta panākumiem un patērētāju pieprasījumu pēc BMW automašīnām ASV tirgū, tikmēr gūstot kapitālu ASV.»
BMW paziņoja, ka ir «gandarīta» atrisināt šo jautājumu, un atzīmēja, ka SEC bija atzinīgi novērtējusi autobūvnieka sadarbošanos ar izmeklēšanu.