«Braukt ar Polo GTI R5 mūsu komandai būs kā sapņa piepildījums. Mums braukt ar šo automobili jau ir sasniegums. Mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim ar Polo GTI R5 doties sacīkšu trasēs un sniegt mūsu faniem un skatītājiem satriecošu šovu. Mēs arī uzskatām, ka ar šādu auto mēs būsim gatavi sasniegt jaunus panākumus. Pirmais mūsu starts ar Polo GTI R5 tiek plānots ERC Polijas posmā jūnija beigās,» norāda Juta Racing komandas braucējs Vytautas Švedas.
«Jaunais Polo GTI R5 ir ekskluzīvs rallija auto, kas aprīkots ar tehnoloģijām un modernākajiem risinājumiem, lai sniegtu drošību, stabilitāti un ātrumu rallija trasēs.
Mēs esam lepni par to, ka no tikai 30 saražotiem automobiļiem vismaz ar vienu brauks Baltijas komanda.
Volkswagen novēl Juta Racing šajā sezonā uzrādīt lieliskus rezultātus. Mēs esam pārliecināti, ka Polo GTI R5 būs nozīmīgs papildinājums braucēju pirmšķirīgajām prasmēm,» uzsver Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.
Polo GTI R5 izstrādāts saskaņā ar to pašu filozofiju, ar kādu tika radīts ārkārtīgi veiksmīgais Polo R WRC2. Polo GTI R5 ir veidots tā, lai atbilstu WRC2 stingrajām prasībām, kā to nosaka Starptautiskā Automobiļu federācija (Federation Internationale de l’Automobile – FIA). Ņemot vērā to, ka WRC2 automašīnu jauda ir stingri ierobežota, autoražotāji koncentrējas uz aerodinamiku, kontroli, šasiju, balstiekārtu un citām detaļām.
Polo GTI R5 darbina 1,6 litru dzinējs, kas arī atrodams Polo GTI, Golf GTI un Golf GTI TCR 2.0 litru versijā. Saskaņā ar WRC2 noteikumiem, dzinēja darba tilpums ir 1600 cm3, tas attīsta 200 kW jaudu, kas četru riteņu piedziņai tiek nodota ar piecu ātrumu sekvenciālo pārnesumkārbu.
Automašīna līdz 100 km/h sasniedz vien 4,1 sekundē un spēj attīstīt maksimālo ātrumu aptuveni 200 km/h. Četru durvju tērauda virsbūve ir papildus stiprināta saskaņā ar FIA noteikumiem, kā arī izmantotas papildu drošības komponentes. Polo GTI R5 ir 4067 mm garš, 1942 mm plats un 1372 mm augsts, bet riteņu bāzes garums ir 2540 mm.