Apkopotie dati arī liecina, 18,8% automašīnu ir ievestas no Lietuvas, 12,8% – no Francijas, 8,9% – no Beļģijas, bet 8,5% – no Itālijas. Dati ir iegūti no vairāk nekā viena miljona automašīnu vēstures atskaitēm, kas ģenerētas platformā.
Kompānijā arī atzīmē, ka automašīnas tehniskais stāvoklis un biežāk sastopamās problēmas ir tiešā mērā atkarīgas no reģiona, kurā tā ir izmantota.
Tostarp spēkrati no Skandināvijas valstīm, piemēram, Zviedrijas, vairāk cieš no korozijas, sniega, sāls un stindzinošas gaisa temperatūras. Savukārt automašīnām no Itālijas var nebūt korozijas, bet lielai daļai lietotu auto no šīs valsts var būt izbalējusi krāsa spēcīgās saules gaismas dēļ.
Pēc «carVertical» Tirgus caurspīdīguma indeksa datiem, 57,5% Latvijas automašīnu, kas pārbaudītas auto vēstures platformā, ir bojātas un 23,6% ir viltots nobraukums.