• Atjauninātais «Peugeot 208» ar elektrību spēs veikt 400 km

    Auto
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    6. jūlijs, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    «PEUGEOT 208» pagājušajā gadā bija visvairāk pārdotais jaunais auto Eiropā. Tagad tas ir atjaunināts un kļuvis vēl pievilcīgāks, pateicoties 100% elektriskajai versijai ar 400 km sniedzamību, pilnīgi citādam dizainam, progresīvām tehnoloģijām un jauniem spēka agregātiem.

    Gandrīz miljons automobiļu trīs gados

    «PEUGEOT 208» tika izlaists 2019. gada nogalē, un nedaudz vairāk kā trīs gadu laikā visā pasaulē tam ir saražots gandrīz miljons eksemplāru. 2021. un 2022. gadā šis bija visvairāk pārdotais jaunais auto Eiropā, turklāt visus segmentus kopā ņemot. Šo panākumu atslēga lielā mērā ir E-208, kas 2022. gadā kļuva par Eiropā vislabāk pārdoto B segmenta elektroauto.

    Jaunais 208 būs pieejams trīs versijās – ALLURE, ACTIVE, GT – un ar pieciem spēka agregātiem, tostarp jauno 115 kW/156 ZS elektromotoru, kas nodrošina 400 km nobraucamo attālumu (WLTP kombinētā cikla rādītājs vēl jāapstiprina), un jaunajiem HYBRID 100 un HYBRID 136 dzinējiem.

    «Darbs ar tik nozīmīgu un veiksmīgu modeli, kāds ir 208, vienmēr ir liels pārbaudījums. Mūsu mērķis bija tā dizainu un veiktspēju pacelt augstākā līmenī, taču vienlaikus saglabāt modeļa dvēseli, lai tam arī turpmāk nodrošinātu vietu Eiropas B segmenta pārdošanas rādītāju augšgalā. Jaunais 208 savu priekšgājēju pārspēj visās jomās: tas vēl vairāk līdzinās kaķim, braukt ar to ir vēl patīkamāk, un tas ir vēl tehnoloģiskāks. Kopumā ņemot, 208 ir vēl neatvairāmāks! Un vēl elektrificētāks, jo tam ir jauns elektromotors ar 400 km sniedzamību, kā arī jauni HYBRID 100 un HYBRID 136 dzinēji,» saka «PEUGEOT» produktu direktors Žeroms Mišerons.

    Jauns izskats

    Visām jaunā 208 versijām ir pilnībā transformēta priekšējā daļa ar zīmola jauno logotipu centrā. Apvienojumā ar režģi un virsbūvi, kas vairs nav atsevišķi elementi, bet veido vienotu veselumu, auto iegūst robustāku, iespaidīgāku un modernāku vizuālo tēlu un akcentē 208 pāreju jaunā «PEUGEOT» dizaina laikmetā.

    E-208 priekšpusi rotā jaunā dizaina «PEUGEOT» gaismu raksti, kas vispirms tika ieviesti sacīkšu mašīnā «9X8 Hypercar», vēlāk jaunajos 508 un 508 SW, bet pavisam nesen arī 2008. modelī. Priekšējo LED gaismu raksturīgākā iezīme ir trīs gari, vertikāli «nagu skrāpējumi», kas iestrādāti bampera spīdīgi melnajos ieliktņos.

    No jauna izstrādātas arī aizmugurējās gaismas ar trim līdzās izkārtotiem sarkaniem nagiem.

    208 interjeru pievilcīgāku padara nebijušas materiālu un krāsu kombinācijas, piemēram, sēdekļi ar melnas Alcantara apdari un Adamite Green toņa vīlēm.

    Jaunā «PEUGEOT E-208» ārējās dimensijas ir tikpat kompaktas kā līdz šim – auto ir 4,055 m garš, 1,745 m plats (neskaitot spoguļus) un 1,43 m augsts. Arī bagāžas nodalījums ir palicis tikpat liels – tā tilpums ir 309 litri.

    Vēl vairāk tehnoloģiju jaunajā «i-Cockpit»

    Pirmās paaudzes 208 bija pirmais «PEUGEOT» ar ikonisko «i-Cockpit »priekšējo paneli. Tagad tas ir vēl tehnoloģiskāks, savienotāks, ergonomiskāks un pielāgojamāks. Instrumentu panelis ir ideāli novietots vadītāja acu līmenī un versijās ALLURE un GT – pilnībā digitāls. Dāsnajam 10 collu panelim ir jauns dizains, turklāt GT versijai jau standarta aprīkojumā ir ekrāns ar 3D funkciju.

    208 versijai, kas aprīkota ar sešpakāpju manuālo transmisiju, tagad ir jauna dizaina pārnesumu pārslēgs ar labāku ergonomiku. Bet versijās ar automātisko pārnesumkārbu ir saglabāts elegantais, praktiskais un diskrētais selektors, kas tika ieviests 2022. gada pavasarī.

    E-208 ar 400 km nobraukumu

    Jaunajam E-208 ir jauns 115 kW/156 ZS elektromotors, kas apvienojumā ar 51 kWh akumulatoru nodrošina 400 km nobraucamo attālumu. Akumulatoru no 20 līdz 80% var uzlādēt nepilnās 25 minūtēs, ja izmanto ātro staciju (100 kW).

    208 ir pieejami divi jauni 48 V hibrīddzinēji, kas ietver jaunākās paaudzes PureTech 100 ZS un 136 ZS benzīna motoru un elektrificētu divu sajūgu 6 ātrumu pārnesumkārbu e-DCS6, kurā iebūvēts elektromotors.

    Pateicoties akumulatoram, kas uzlādējas braukšanas laikā, šī tehnoloģija nodrošina papildu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem un pat par 15% mazāku degvielas patēriņu. Braucot pa pilsētu, HYBRID 100 un HYBRID 136 vairāk nekā pusi laika var darboties tīrā elektriskā bezizmešu režīmā.

    Jaunākās paaudzes izklaides un informācijas sistēma

    Tagad 208. modelim standarta komplektācijā ir «PEUGEOT i-Connect» sistēma, bet kā papildaprīkojums visām versijām ir pieejama «i-Connect Advanced» sistēma. Abas tās izmanto centrālo skārienekrānu, kas ir viegli pielāgojams, darbojas vairāklogu režīmā un ir papildināms ar logrīkiem un īsceļiem. Būtībā tas funkcionē tikpat intuitīvi un atsaucīgi kā viedtālrunis.

    Sistēmai «i-Connect» pilnīgu savienojamību nodrošina «Apple CarPlay» un «Android Auto», savukārt «i-Connect Advanced» iekļauta arī augstas veiktspējas «TomTom» navigācija. Lai karti būtu vieglāk lasīt, tā tiek rādīta visā 10 collu ekrānā. Programmatūras atjauninājumus auto saņem bezvadu režīmā, izmantojot mobilos datus.

    ALLURE aprīkojuma gadījumā ir pieejams 15 W viedtālruņa bezvadu lādētājs (iepriekš 5 W).

    Lādētāja panelis atrodas aiz viduskonsoles atloka un nozīmē, ka varat droši lietot «Apple CarPlay» vai «Android Auto» un baterija tiks uzturēta pilna vai arī ātri uzlādēt tukšu bateriju.

    Priekšējās un aizmugurējās parkošanās kameras pārraida augstas izšķirtspējas attēlu. Jaunā priekšējā kamera ir pieejama kā papildaprīkojums un apvienojumā ar aklās zonas uzraudzību nodrošina 360° skatu uz tuvāko apkārtni. Ļoti noderīga funkcija, novietojot auto šaurā stāvvietā.

    Visbeidzot – jaunais «PEUGEOT 208» tiek piedāvāts ar visaptverošu vadītāja palīgsistēmu paketi. Tā ietver, piemēram, adaptīvo kruīzkontroli ar «Stop&Go» funkciju un maināmu minimālo distanci līdz priekšā braucošajam auto. Tāpat paketē ietilpst automātiskā avārijas bremzēšana, kas brīdina par iespējamu sadursmi un ātruma intervālā no 7 līdz 140 km/h spēj atpazīt gājējus un velobraucējus ceļa tuvumā kā dienā, tā arī naktī.

    Auto ir aprīkots ar sistēmu, kas brīdina par izbraukšanu no joslas un pats koriģē trajektoriju. Tāpat tajā ir sistēma, kas uzrauga vadītāja modrību,  – tā analizē stūres mikrokustības un fiksē uzmanības atslābšanu, mašīnai ilgstoši braucot ātrāk par 65 km/h. Taču tā ir tikai daļa palīgsistēmu – jaunais «PEUGEOT 208» par jums rūpēsiet arī vēl daudzos citos veidos.

    Jaunais «PEUGEOT 208» pie zīmola dīleriem Latvijā nonāks novembrī.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē