2018. gadā tika ieviesti vairāki unikāli modeļi, tostarp kompaktais krosrovers BMW X2, ar neparastu braukšanas dinamiku apveltītā BMW 8. sērija, kā arī jaunās paaudzes BMX X4 un X5.
Pērn BMW grupa sasniedza jaunu pārdošanas rekords. Kopumā pasaulē tika pārdoti 2,1 miljoni BMW automobiļu, kas ir par 1,8% vairāk nekā 2017. gadā.
“Latvijā vispieprasītākie modeļi 2018. gadā bija jaudīgie un sportiskie X6 un X5, kam seko X3 un X4. Tas norāda, ka Latvijā vēl joprojām visiecienītākie ir SUV klases modeļi,” stāsta Nesaule.
Citi lasa
Arī šis gads BMW grupai ir iesācies veiksmīgi. Gada pirmajā mēnesī grupas pārdošanas apjomi palielinājās par 0,8%, kas ir 149 616 pārdoti spēkrati visā pasaulē.
Zīmola virzītājspēki 2018.gadā
Zīmola izaugsmes lielākie virzītājspēki bija BMW X sērijas premium transportlīdzekļi. Pateicoties X2 un X3 sērijas paplašināšanai Ķīnas un Dienvidāfrikas tirgū, pārdošanas apjoms palielinājās par 12,1% jeb 792 590 vienībām.
Kā vēl vienu nozīmīgu virzītājspēku var minēt BMW 5.sērijas modeli, kas nu jau ir kļuvis par vispopulārāko pasaules augstākās klases sedanu starp luksus plug-in modeļiem, palielinot pārdošanas apjomu par 12,7%.
Aizvien vairāk klientu izvēlas BMW grupas elektrificēto transportlīdzekļu klāstu. Pērnajā gadā visā pasaulē pārdoti vairāk nekā 142 617 elektrificētie transportlīdzekļi, kas ir par +38,4% vairāk kā 2017.gadā. Starp iecienītākajiem modeļiem ir komplektējošais hibrīds BMW 530e. Hibrīdauto pārdošanas rezultātu kāpums veidojas pakāpeniski vairāku gadu garumā. Kopš 2013.gada, kad tika ieviests BMW i3, elektrificēto auto pārdošanas skaits ir ievērojami palielinājies.
BMW grupa prognozē, ka šā gada nogalē pasaulē tiks pārdoti 500 000 BMW elektriskās automašīnas.
«Pērnā gada rezultāti liecina par būtisku pieaugumu, grupas pārdošanas apjoms elektrotransporta segmentā ir audzis par 38,4%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu,» tā Nesaule.
Grandiozus pārdošanas sasniegumus 2018.gadā pasaulē piedzīvoja arī sportiskie M sērijas auto (+27,2%), starp kuriem iecienītākie modeļi bija BMW X3 M40i, BMW M2 un M5.
Jaunākās tendences auto modeļu izvēlē
“Mūsdienās klientiem aizvien vairāk interesējas par automašīnas digitālām iespējām. Jau martā BMW arī Baltijas tirgū piedāvās BMW “Connected Drive” iespējas. Tās piešķirs vadītājam plašu informācijas, izklaides un pakalpojumu iespēju klāstu, atrodoties ceļā. Tāpat klienti aktīvi izmanto piedāvātās viedās iespējas, piesakoties uz servisu vai izmēģinājuma braucienu, izmantojot “Inchcape BMW Latvija” mobilo lietotni,” stāsta Nesaule.
Nesaule norāda, ka arī šogad Latvijas tirgū nemainīgi savu popularitāti saglabās BMW X5 un X4. Tāpat ir novērota arī pastiprināta klientu interese par elektroautomobiļiem un hibrīdiem, kas drīzā nākotnē varētu ieviest jaunu braukšanas ēru un kas šobrīd ir arī viens no “Inchcape Motors Latvia” fokusiem,” stāsta Nesaule.
“Latvijas tirgū 2019.gads būs ļoti izteiksmīgs gads, jo BMW esošajam modeļu klāstam būs vairāki papildinājumi gan GKL + segmentā ar X7 un 7. sērijas modeļiem, gan pilnīgi jaunais BMW X6, kas nonāks pārdošanā novembrī. Ar to vien BMW grupa nebeigs pārsteigt savus klientus, jauno modeļu saimei pievienosies BMW 3.sērija, Z4, 8.sērijas “Cabrio”, 8.sērijas “Gran Coupe”, atjaunotais BMW X1 un citi,” norāda Nesaule.