Pēc jauna Ķekavas apvedceļa divlīmeņu krustojuma izbūves, vietā, kur autoceļš V6 no Plakanciema puses pieslēdzas Rīgas apvedceļam, atrodas ieskriešanās josla, bet otrā Rīgas apvedceļa pusē pie pagrieziena uz Ķekavu, ir bremzēšanas un ieskriešanās joslas. Ņemot vērā šīs izmaiņas, un to, ka Rīgas apvedceļš ir viens no noslogotākajiem ceļu posmiem Latvijā, ar ļoti intensīvu satiksmi, bija nepieciešam veikta šādas izmaiņas.
Gadījumos, kad Rīgas apvedceļu nepieciešams šķērsot kājām, to varēs izdarīt pa Rīgas apvedceļa nomales uzbērumu, aizejot līdz tiltam pār Ķekaviņas upi, un šķērsot Rīgas apvedceļu zem tilta. Lai tas būtu iespējams, tuvākajā laikā tiks izbūvēta laipa gar Ķekaviņas upi, būvdarbus organizēs Ķekavas novada pašvaldība.
Turpmākajos gados, projektējot Rīgas apvedceļa (A5) pārbūvi par ātrgaitas ceļu ar četrām joslām, tiks izvērtēta gājēju plūsma, un nepieciešamības gadījumā plānoti arī risinājumi mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Vienlaicīgi par piekļuvi dažādiem objektiem un mājām savā teritorijā ir jārūpējas pašvaldībai, paredzot to transporta attīstības plānojumā.
SIA BRD projekts patlaban izstrādā būvprojektu Autoceļa A5 Rīgas apvedceļš (Salaspils–Babīte) posma P85/Jaunā Daugavas tilta mezgls – Ķekavas apvedceļš izbūve par ātrgaitas ceļu (būvprojekts minimālā sastāvā ar ietekmes uz vidi novērtējumu). Projektam jābūt gatavam līdz 2025. gada beigām. Kā zināms Rīgas apvedceļu (Salaspils–Babīte) (A5) plānots pārveidot par ātrgaitas ceļu ar divām brauktuvēm.