Janvārī-jūnijā pārdoti 340 286 Volvo automobiļi, kas ir par 7,3% vairāk nekā pagājušā gada pirmajā pusē, savukārt pārdošanas ieņēmumi aplūkotajā periodā pieauguši par 5,9% – līdz 130 miljardiem Zviedrijas kronu (12,4 miljardiem eiro).
Vienlaikus operacionālās peļņas iespējas ierobežoja spiediens uz cenām un ASV noteiktie ievedmuitas tarifi. Kompānija ir īstenojusi izmaksu kontroles pasākumus, kuru ietekme būs jūtama šā gada otrajā pusē.
Volvo Cars operacionālā peļņa gada izteiksmē samazinājusies par nepilniem 30% – līdz 5,5 miljardiem Zviedrijas kronu.
Pērn Volvo Cars sasniedza visu labu labāko automašīnas pārdošanas rezultātu – vairāk nekā 600 tūkstoši gada laikā pārdotu automašīnu, lai gan peļņu ietekmēja ASV tirdzniecības karš ar Ķīnu un Eiropas Savienību.
2010.gadā Geely iegādājās Volvo Cars no ASV kompānijas Ford.